printlogo


کد خبر: 258844تاریخ: 1401/8/12 00:00
مصاحبه

کشتی‌گیر در حوزه‌ای که تخصص ندارد حرف نزند
دبیر: در مسائل فنی دخالت می‌‌کنم
رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد هر کسی باید در حوزه‌ای که وارد است حرف بزند و کشتی‌گیران را از اظهارنظرهای غیرمرتبط منع کرد. علیرضا دبیر با انتقاد شدید از برخی رفتارها از کشتی‌گیران خواست فقط به فکر کشتی گرفتن باشند نه چیز دیگر.
 
قبلاً با یک طلا جشن می‌گرفتند
دبیر در ادامه با اشاره به نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در امیدهای قهرمانی جهان ادامه داد: «تیم امید ما قبلاً با یک طلای کامران قاسمپور به ایران برگشت و کلی جشن گرفتند. سوم دنیا می‌شدند، کیف می‌کردند اما دیروز در جلسه کمیته انضباطی، سرمربی تیم ملی و مدیر تیم‌های ملی را دعوا کردم که نایب‌قهرمان شدیم.» رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: «باید بدانیم که کشتی چه جایگاهی دارد و این دیدگاه را باید تقویت کنیم. دومی ما را راضی نمی‌کند و باید اول دنیا باشیم. حالا گاهی رقبا بیشتر زحمت می‌کشند و اول می‌شوند و یا اصلاً ما اشتباه می‌کنیم؛ مثل اتفاقی که در اسپانیا رخ داد اما با دومی نباید، جشن بگیریم.»
 
با کاوه و درستکار خیلی تند حرف زدم
رئیس فدراسیون کشتی با انتقاد دوباره از کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد به خاطراشتباهات اسپانیا گفت: «در جلسه کمیته انضباطی خیلی تند با کاوه و درستکار حرف زدم و گفتم که باید توضیح بدهند چرا تیم دوم شده است. این نشان می‌دهد که کشتی در راه درست خود قرار دارد.» علیرضا دبیر با بیان اینکه قرار نیست در این ماجرا کوتاه بیاید، ادامه داد: «به کاوه و درستکار گفتم این 86 کیلوگرم را به اسپانیا نبرید، یادشان رفته من هم فنی بلدم. حتماً بعد از این بیشتر به مسائل فنی ورود می‌کنم.»

کشتی‌گیر کارش کشتی گرفتن است
دبیر ادامه داد: «سخت می‌گیرم چون بچه‌های ما با هر ننه‌قمری نباید بگردند. برای یکسری قهرمانان ما شرایط بدی درست می‌کنند، من گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم و اجازه نمی‌دهم کشتی‌گیر ما پایش را کج بگذارد.»

 


Page Generated in 0.0066 sec