printlogo


کد خبر: 258636تاریخ: 1401/8/10 00:00
مصاحبه و خبر



واکنش طاهری به اعتراض نساجی:
استقلال موافق بازی در کرمان نبود
باشگاه استقلال رسماً اعلام کرده از ابتدا موافق برگزاری بازی سوپرجام در کرمان نبوده است. در همین راستا بیژن طاهری حرف‌هایی دارد: «باشگاه استقلال از ابتدا نظر خود را در خصوص این مسابقه اعلام کرد و موافق برگزاری بازی در کرمان نبود و سرمربی ما هم دلیلش را اعلام کرد. شهرهای مشهد و اصفهان را برای این مسابقه پیشنهاد دادیم و حتی نامه‌های آن هم منتشر شد. به باشگاه نساجی ورزشگاه آزادی را هم پیشنهاد دادیم که خود دوستان نپذیرفتند. حالا هم حاضر به گفت‌وگو و تعامل هستیم.» طاهری بر این باور است که نساجی با وجود واکنش‌هایی که نسبت به انتخاب داوری سوپرجام داشته، اما از داوری سود جسته است: «به گواه کارشناسان، نساجی یکی از باشگاه‌هایی بوده که از اشتباهات داوری منتفع شده اما استقلال بیشترین آسیب را خورده و امتیازات زیادی را به همین دلیل از دست داده است. مطرح کردن این صحبت‌ها تکراری و برخلاف روح پهلوانی و ورزش است.»

آنالیز سوپرجام توسط سیدعباسی
شانس استقلال بیشتر از نساجی
داود سیدعباسی، پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی آبی‌ها در سوپر جام می‌گوید: «‌سوپرجام، تک بازی است و در این نوع بازی‌ها هیچ چیزی از قبل مشخص نیست. شانس بردن استقلال بیشتر است اما نساجی هم تیم خیلی خوبی دارد. هر اتفاقی در این دیدار ممکن است اما در کل امیدوارم بازی خیلی خوب و زیبایی را شاهد باشیم.» سید‌عباسی از عملکرد استقلال هم تمجید کرده است: «عملکرد استقلال در یازده بازی که پشت سر گذاشته قابل دفاع است. شرایط خوبی داشته اما هنوز انرژی این تیم آزاد نشده است. به نظر من استقلال نتیجه‌گرا بازی می‌کند. این تیم از لحاظ فنی هنوز جای کار دارد. به عنوان مثال در خط هافبک مشکلاتی هست که باید رفع شوند.» بازیکن سابق آبی‌ها درباره ورود کمک داور ویدیویی نیز این جملات را به زبان آورد: «‌تا VAR‌ وارد این فوتبال نشود همین شرایط وجود دارد. خودمان را به طاق هم بکوبیم همین شرایط خواهد بود. با ورود VAR‌ حداقل می‌توانند از داوران محافظت کنند. مشکلات داوری افتضاح است.»

تمدید تعلیق نماد استقلال
تعلیق نماد معاملاتی باشگاه استقلال در فرابورس که ‌تا روز گذشته‌ اعلام شده بود، همچنان ادامه خواهد داشت. در همین راستا گفته شده بر اساس بند 7 ماده 13 مکرر 2 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد معاملاتی به استناد تبصره 1 ماده مذکور حداکثر تا تاریخ 1401/08/15 ادامه خواهد داشت.


Page Generated in 0.0058 sec