printlogo


کد خبر: 258622تاریخ: 1401/8/10 00:00
تاج و نبی در تمرین تیم‌ملی
تلاش فدراسیون برای حل مشکل دو مدافع تیم‌ملی

پس از برگزاری جلسه تمرین صبح دیروز ملی‌پوشان فوتبال ایران روی چمن مرکز ملی فوتبال، بازیکنان تیم ملی عصر دوشنبه در مجموعه تمرینی «پک» به تمرین پرداختند.
این تمرین به‌مدت ۷۰ دقیقه و با نظارت کارلوس کی‌روش برگزار شد. مهدی تاج و مهدی محمدنبی، رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز با حضور بر سر تمرین تیم ملی ضمن خسته‌نباشید به سرمربی تیم ملی، اعضای کادر فنی و بازیکنان دقایقی از تمرین دیروز ملی‌پوشان را از نزدیک نظاره و آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی را مورد بررسی قرار دادند.
 مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی با ابراز رضایت و خوشحالی از بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی و شرایط فنی این تیم، گفت: می‌خواهیم بهترین نتیجه را در جام جهانی کسب کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی‌پوشان با ابراز خوشحالی از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران اظهار کرد: من شرایط فنی تیم ملی را بسیار مثبت می‌بینم. تمرکز همه روی موفقیت تیم ملی است و جام جهانی برای همه اهمیت دارد. بهترین نتایج تاریخ جام جهانی را دور قبل کسب کردیم و امسال هم می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را کسب کنیم. به اینجا آمدیم که به شما خسته نباشید بگوییم. وظیفه‌مان است که هر روز بیاییم اما برای حمایت از تیم ملی کارهای زیادی در حال انجام است و مشغول این امور هستیم. امیدوارم موفق باشید.
در ادامه مهدی محمدنبی هم از تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان تیم ملی قدردانی کرد و به اعضای تیم خسته نباشید گفت.
این در حالی است که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی بابت ماجرای رفتن شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به قطر ناراحت است؛ کی‌روش در حاشیه تمرین در این خصوص با مهدی تاج صحبت کرد و آنها به کی‌روش اعلام کردند که تمام تلاش خود را برای حل مشکل این دو بازیکن انجام خواهند داد. کی‌روش برنامه ویژه‌ای برای آماده‌سازی تیم‌ملی در نظر دارد تا بتواند فاصله بازیکنان ایرانی با رقبای خود در جام جهانی را به حداقل برساند. کی‌روش با همین سبک و سیاق و برنامه دقیق توانست سطح بازیکنان ایران را برای جام جهانی 2018 روسیه بالا بکشد و نتیجه برنامه کی‌روش، نتایج خوب و عملکرد فوق‌العاده تیم‌ملی مقابل اسپانیا و پرتغال بود. حالا کی‌روش امیدوار است با همان تجربه بازیکنان را به سطحی از آمادگی برساند که مقابل انگلیس، ولز و امریکا نتایجی کسب کنیم که به مرحله حذفی و 16 تیم برتر برسیم. اگر برنامه‌های کی‌روش درست اجرا شود، تیم ایران با ستاره‌هایی که در اختیار دارد، ظرفیت صعود از مرحله گروهی را دارد.


Page Generated in 0.0048 sec