printlogo


کد خبر: 258152تاریخ: 1401/8/4 00:00
خبر


لیست عریض و طویل معاونان و مشاوران استقلال
یکی از عجایب باشگاه استقلال از زمان حضور علی فتح‌الله‌زاده تعداد قابل توجه معاونان و مشاوران است. فتح‌الله‌زاده بعد از ورود به باشگاه استقلال اغلب افرادی را که با آجورلو همکاری می‌کردند را در سمت‌های خود حفظ کرد. اجلال نصیری، جعفر سمیعی و سعید فتاحی افرادی بودند که در زمان آجورلو امور را دردست داشتند و فتح‌الله‌زاده هم بدون اینکه عذراین افراد را بخواهد به همکاری با آنها ادامه داد. در عین حال مدیرعامل استقلال افراد جدیدی همچون امیری، زنوزی و علوی را به سمت‌های تازه‌ای منصوب کرده و مشخص نیست که شرح وظایف هر یک از این افراد چطور تعریف خواهد شد. به نظر می‌رسد با حضور این تعداد معاون در برخی امور تداخل وظایف به وجود بیاید و فتح‌الله‌زاده باید فکری به حال این ماجرا کند تا در آینده باعث دلخوری معاونانش نشود.

استقلال باید قید خرید در جام جهانی را بزند
از قرار معلوم استقلال هر چقدر هم که پول داشته باشد باید قید خرید بازیکنان حاضر در جام جهانی را بزند و برای تقویت تیم خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر سراغ نفرات ارزان‌تری برود. با توجه به عرف‌ رایج در فوتبال جهان، بازیکنانی که به جام جهانی می‌روند بسیار گرانقیمت می‌شوند و حداقل خرید آنها برای تیم‌های ایرانی کار دشواری به حساب می‌آید چون با احتساب پولی که باید بابت رضایتنامه به باشگاه‌های آنها داده شود‌، معمولی‌ترین بازیکنان حاضر در جام جهانی برای تیم‌های ایرانی حداقل بین ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت به همین خاطر عملاً نمی‌توان از این بازار برای تقویت آبی‌پوشان استفاده کرد.  استقلالی‌ها به دنبال جذب یک هافبک بازیساز خارجی می‌گردند و هنوز در رسیدن به این مهم موفق نبوده‌اند.

کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را آزاد می‌کند
با توجه به اینکه استقلال بازی حساسی با نساجی دارد و پای دریافت یک جام قهرمانی در میان است، کارلوس کی‌روش به احتمال زیاد ملی‌پوشان را در اختیار سرمربی استقلال قرار خواهد داد و آنها در مینی کمپ حضور نخواهند داشت. گرچه همواره سیاست ساپینتو حمایت از تیم ملی بوده اما این بار قدری با تأخیر قرار است بازیکنان به اردوی تیم ملی بروند. البته هنوز کی‌روش موافقت رسمی خود را با این موضوع اعلام نکرده و درحال بررسی همه جوانب است اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در میان باشد و کی‌روش فدراسیون فوتبال را در جریان این تصمیم قرار خواهد داد تا ملی‌پوشان استقلال به اردوی این تیم پیش از بازی با نساجی ملحق شوند.


Page Generated in 0.0060 sec