printlogo


کد خبر: 255242تاریخ: 1401/6/22 00:00
خبر

توضیحات پزشک تیم درباره مصدومان

دکتر علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس اعلام کرد: طبق برنامه کادر پزشکی و تمرینات مدون بازیکنان، تلاش می‌کنیم بازیکنان مصدوم تیم بعد از تعطیلات لیگ در اختیار کادر فنی قرار بگیرند.
وی در خصوص وضعیت وحید امیری گفت: «وحید، دویدن و کارهای بدنسازی را در برنامه دارد و امیدواریم هر چه زودتر به تمرینات گروهی بازگردد. امیری با توجه به دعوت به تیم ملی و انجام تمرینات منظم و مستمر، انگیزه زیادی دارد و تلاش می‌کند هر چه زودتر به میادین بازگردد.»
دکتر حقیقت در خصوص وضعیت امید عالیشاه نیز گفت: «امید با کشیدگی عضله مواجه شده است و پس از انجام تمرینات ویژه، رفته رفته به مرز آمادگی نزدیک خواهد شد.»
پزشک پرسپولیس همچنین در مورد فرشاد فرجی هم گفت: «فرشاد بدون مشکل در اختیار کادر فنی قرار دارد و به طور مستمر در تمرینات گروهی حضوری فعال داشته و آماده بازی است.»
وی در پایان گفت: «شرایط سایر بازیکنان، مطلوب است و خدا را شکر مصدومیت جدی نداریم و بازیکنان سر حال و آماده در اختیار کادر فنی و تیم قرار دارند.»
 
بعضی از خارجی‌ها رفتند

با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، تمرینات پرسپولیس تا روز چهارشنبه تعطیل است. بر همین اساس تعدادی از بازیکنان برای استراحت راهی سفر شدند که در این میان چهار عضو خارجی تیم هم از ایران سفر کردند. از میان بازیکنان، شیخ دیاباته برای ادامه تمرینات در تهران ماند. هنانوف برای همراهی تیم ملی کشورش راهی تاجیکستان شد. لوکادیا به دوبی پرواز کرد و گولسیانی راهی کشورش شد.
 از میان همکاران یحیی گل‌محمدی نیز لوسادا، مربی بدنساز، راهی سفر خارج از کشور شد و دو دستیار دیگر او، تعطیلات را در تهران می‌گذرانند.
 
فیلم جالب از شادی رختکن

برد در مسجدسلیمان آنقدر مهم و حیاتی بود که باشگاه پرسپولیس فیلم شادی مربیان و بازیکنان در رختکن ورزشگاه این شهر را در صفحات مجازی‌اش منتشر کرد.
 در این فیلم کوتاه مشخص است که یحیی چقدر از این برد خوشحال است و البته بازیکنان هم چطور از برد مسرورند و پایکوبی می‌کنند.
یحیی گل‌محمدی هم با انتشار فیلم این شادی ویژه پیام داد: «از پشتیبانی باشگاه و حمایت همه‌جانبه پیشکسوتان و هواداران عزیز ممنونیم.» یحیی با هشتگ همدلی و تیم، پرسپولیسی‌ها را به اتحاد تشویق و ترغیب کرده است.
 
 


Page Generated in 0.0054 sec