printlogo


کد خبر: 255241تاریخ: 1401/6/22 00:00
حاشیه‌سازی برای پرسپولیس؛ از اخراج‌های چهارگانه تا کاریکاتور حسن‌زاده علیه پیروانی
بیرانوند باید از اول مهر به خدمت سربازی برود!


بعد از کسب چهارمین برد متوالی پرسپولیس و صدرنشینی قاطع این تیم در جدول لیگ برتر حالا موج بزرگی از حاشیه‌ها علیه این تیم آغاز شده است. غیر از اعتراض‌های گسترده مسجدسلیمانی‌ها به اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس هواداران تیم‌های رقیب هم دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند.
 
جواب پیروانی به  حاشیه‌ها
افشین پیروانی در مقابل اتهاماتی که اعضای تیم و باشگاه نفت مسجدسلیمان به او زدند، با انتشار یک استوری کنایه‌آمیز به آنها پاسخ داد. پیروانی با انتشار تصویر یک مشت با لوگوی پرسپولیس نوشت: «پرسپولیس، تاریخ، تمدن، افتخار. با نام بردن از پرسپولیس یادمان می‌آید شماها هم هستید.»
پیروانی همچنین زیر این تصویر نوشت: «لاک‌پشت 100 سال عمر می‌کند، مگس دو روز.لاک‌پشت سرش در لاک خودش است اما مگس...»

کاریکاتور علیه مدیر پرسپولیس
رضا حسن‌زاده مدافع سابق استقلال که در دربی تیرماه سال 78 در فینال جام حذفی مغلوب افشین پیروانی شد و در صحنه گل خورده تیمش با وجود لگدی که پرت کرده نتوانست مانع از گلزنی پیروانی شود، با انتشار کاریکاتور این صحنه به مدیر تیم پرسپولیس توهین کرده است.
او با انتشار کاریکاتور پیروانی با لباس زندانی و کپشن تاریخ، تمدن، افتخار بین این کلمات ایموجی خنده گذاشته و البته بعد از کلمه افتخارات به جای کلمه«ملی» نوشته «مملی»! البته حسن‌زاده این تصویر را که ظاهراً یکی از هواداران استقلال استوری کرده بوده را استوری کرده است.
 
کنایه حسینی و  مومنی
غیر از هواداران استقلال، کاپیتان و عضو هیأت مدیره این باشگاه هم علیه پرسپولیس موضع گرفته‌اند. سیدحسین حسینی گلر استقلال در استوری کنایه‌آمیزش نوشته: «اشتباهات داوری پشت نتایج یک تیم پنهان شده». محمد مؤمنی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال هم در مصاحبه‌ای گفته: «ما از اشتباهات داوری ضرر کردیم اما یک تیم خاص سود کرده».

پیش کشیدن مسأله اخراجی‌ها
هواداران استقلال با طرح این موضوع که در هر بازی پرسپولیس یک بازیکن تیم رقیب از بازی اخراج می‌شود، روی این موضوع حساس شده و می‌گویند داوری‌ها به سود پرسپولیس بوده است. در 6 بازی گذشته طی چهار بازی، بازیکنان تیم‌های رقیب پرسپولیس در جریان بازی از زمین اخراج شده‌اند. در بازی با ذوب آهن، فولاد، هوادار و نفت مسجدسلیمان چهار بازیکن حریف پرسپولیس اخراج شدند اما اخراج بازیکن فولاد در دقیقه 7+90 و اخراج بازیکن هوادار در دقیقه 90 بود و تأثیری در نتیجه بازی نگذاشت ضمن اینکه صحت هر چهار اخراج به طور کامل از سوی کارشناسان داوری تأیید شد.
 
بیرانوند باید سرباز شود
موضوع دیگری که استقلالی‌ها دوباره روی آن مانور می‌کنند، مسأله سربازی علیرضا بیرانوند است. استقلالی‌ها می‌گویند طبق قانون، گلر ملی‌پوش سرخ‌ها باید از اول مهر به خدمت سربازی برود و حداقل یک نیم‌فصل برای ملوان بازی کند. استقلالی‌ها می‌گویند بیرانوند 30 ساله خواهد شد و در چنین شرایطی حتی اگر 9 سال از معافیت تحصیلی استفاده کرده و مدرک کارشناسی ناپیوسته گرفته باشد، باید به سربازی برود. آنها می‌گویند قانون معافیت متأهلین 30 سال به بالا که صاحب دو فرزند هستند هم از سوی مجلس تأیید نشده و گلر سرخ‌ها حتماً باید سرباز شود. هواداران استقلال در فضای مجازی می‌گویند اگرمدارک وحید امیری هم بررسی شود، او هم باید به سربازی برود. می‌گویند حضور در جام جهانی هم مانعی برای رفتن به سربازی این بازیکنان نیست که باید دید چه واکنشی از سوی بیرانوند خواهد داشت.
 
 

 


Page Generated in 0.0042 sec