printlogo


کد خبر: 255236تاریخ: 1401/6/22 00:00
خبر



نامه نماینده مسجدسلیمان به وزیر ورزش

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به حمید سجادی اعلام کرد: «به نمایندگی از مردم شریف حوزه انتخابیه و خیل عظیم جوانانی که با غیرت و تعصب حامی تیم نفت مسجدسلیمان هستند، در خصوص وقایع پیش آمده در روند بازی با پرسپولیس، بر تسریع به رسیدگی کارشناسانه و احقاق حق ضایع شده تیم نفت مسجدسلیمان مشروح بر عناوین و دلایلی که در متن نامه برای شما ارسال نمودم تأکید دارم. مسلماً تضییع حق تیم‌های شهرستانی در مواردی همچون عدم لحاظ شدن خطای محرز منجر به پنالتی، نادرست بودن برخی گزارشات نماینده فدراسیون، همسویی نماینده سازمان با مسئولان تیم‌های بزرگ، پذیرفتن گل در شرایط آشکار آفساید و امثالهم که همگی به‌صورت نادرست و ناعادلانه علیه تیم نفت مسجدسلیمان صورت پذیرفته است، اگر بررسی و احقاق حق نگردد می‌تواند در روند مسابقات فوتبال در کل کشور نهادینه شود.»
 
دیاباته فعلاً ذخیره است

شیخ دیاباته از جمله بازیکنانی است که به پرسپولیس اضافه شده و حالا یحیی گل‌محمدی نگاه ویژه‌ای به او برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر دارد. تعطیل شدن موقت مسابقات فرصت خوبی را برای مربیان پرسپولیس فراهم آورده تا این بازیکن را هم از نظر بدنی و هم به لحاظ هماهنگی تیمی در شرایط مطلوبی قرار بدهند. البته حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد فعلاً قرار نیست مهاجم اسبق استقلال برای پرسپولیس بازی کند چون از عملکرد مردان خط آتش خود رضایت دارد و طرح این است که شیخ را در هفته‌های آتی لیگ برتر به‌عنوان مهاجم ذخیره از اواسط نیمه دوم به میدان بفرستد. در صورتی که او توانست توانایی‌های خود را اثبات کند آنها برای فیکس شدن او تدابیر دیگری اتخاذ خواهند کرد.
 
تساوی در دربی نوجوانان

دربی نوجوانان تهران در چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر در حالی برگزار شد که شاگردان فرزاد آشوبی در ورزشگاه خانگی مقابل آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفتند و برای افزایش شانس صدرنشینی، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز در این بازی داشتند. بازی پایاپای آغاز و دنبال می‌شد اما از اواسط نیمه اول استقلال بازی را در دست گرفت و موفق شد سرانجام دروازه پرسپولیس را باز کند. یک حرکت از سمت چپ در دقیقه 25 با پاس کات‌بک همراه شد تا حسین بابایی گل نخست را به ثمر برساند. اما در نیمه دوم برخلاف نیمه نخست، پرسپولیس بازی را در دست گرفت و گل تساوی را نیز به ثمر رساند. در آخرین دقایق این بازی اشکان تقی‌زاده موفق شد گل مساوی را بزند. پس از آن نیز به نظر هر دو تیم به این تساوی رضایت داشتند و شهرآورد با تساوی به اتمام رسید. پرسپولیس با کسب 13 امتیاز از هشت بازی به صدر جدول نزدیک شد و استقلال با 12 امتیاز از هفت دیدار و یک بازی کمتر، پایین‌تر از پرسپولیس قرار گرفته است.
 

 


Page Generated in 0.0056 sec