printlogo


کد خبر: 255234تاریخ: 1401/6/22 00:00
داداش‌زاده: لوکادیا بوی گل می‌دهد
شرایط خط میانی ایده‌آل است


بهزاد داداش‌زاده بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که سر‌مربیگری داماش را بر عهده داشت، برکناری خودش را از سمت سر‌مربیگری تیم گیلانی کاملاً غیر قانونی می‌داند. داداش‌زاده در رابطه با پرسپولیس و شانس موفقیت این تیم نیز با توجه به خریدهای خوبی که داشته به‌شدت ابراز امیدواری می‌کند.

چطور شد که دیگر سر‌‌مربی داماش نیستید؟
مالک جدید توقعات زیادی از من داشت و در واقع با ایشان تفاهم لازم را نداشتیم. سر‌مربی مسئول فنی تیم است و مالک هم باید سرمایه به تیم تزریق کند. الان هم مالک جدید فقط در فضای مجازی مسئولیت تیم را بر عهده دارند و هیأت فوتبال گیلان در حالی مسئولیت داماش را به مالک جدید داده که در قرارداد من‌ بندی وجود دارد که برای برکناری‌ام باید با من تسویه حساب کنند و در چنین شرایطی مالک جدید می‌توانست سرمربی جدید مدنظرش را بیاورد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود، همین روزها پنجره داماش هم بسته می‌شود.
در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان چه نقد فنی دارید؟
بازی سختی بود و شرایط بازی در مسجد سلیمان واقعاً سخت بود اما بازیکنان پرسپولیس با ارائه یک بازی هماهنگ و در این بین لوکادیا با عملکردی بی‌نظیر پیروزی و دبل کردن خودش را فراهم ساخت. بازیکنی که فورواردی بی‌نظیر است و وقتی توپ گیر او می‌آید واقعاً بوی گل می‌دهد. مهاجمی که به معنای واقعی یک گلزن خیلی خوب است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
اما مسجد سلیمان هم گل اول بازی را زد و بواقع در دقایقی پرسپولیس را اذیت کرد!
به هر حال مسجد سلیمان در این فصل تیم خوبی نشان داده و به نسبت فصول قبلش تیمی متحول شده است اما با وجود این جدا از دقایقی پرسپولیس منطقی‌تر و سر‌حال‌تر نشان داد. این در حالی است که فقط 6 هفته از لیگ گذشته و حتماً پرسپولیس در هفته‌های آینده بهتر و پر‌قدرت‌تر ظاهر خواهد شد. در این بین هواداران پرسپولیس هم باید صبور‌تر باشند چه بسا که دیدید تیم بعد از دو تساوی که سپری کرد، چگونه روی روند برد افتاد و در واقع با یک یا دو لغزش نباید تیم‌شان را تحت فشار قرار دهند.
قبول دارید لوکادیا با عملکردی که داشت نشان داد به اندازه پولی که گرفته ارزشش را دارد؟
واقعاً لوکادیا می‌تواند هر خط دفاعی را به هم بریزد و چنین مهاجمی هر چقدر هم پول که گرفته نوش جانش چون او شم گلزنی بالایی دارد. در کنار او دیاباته هم مهاجم ششدانگی است و با حضور دو مهاجم ششدانگ همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با مشکل مواجه خواهند بود.
به نظر می‌رسد جنگ قهرمانی امسال سخت است؟
زیبایی فوتبال به همین مسائل است و در جنگ رقیبان تیمی قهرمان می‌شود که چهار امتیاز مستقیم را از سایر حریفان قهرمانی‌اش بگیرد. پرسپولیس شروع خوبی نداشت اما در ادامه عالی شد و خیلی خوب به صدر رسید و جایگاه خودش را هم حفظ کرد و با صدرنشینی به تعطیلات رفت.
به‌عنوان هافبک پرسپولیس در رابطه با هافبک‌های این فصل پرسپولیس چه نظری دارید؟
در سال‌های قبل بیشتر طراحی حملات پرسپولیس از کناره‌ها بود و از طریق عمق، طراحی و حملات کمی را از سر‌خپوشان شاهد بودیم اما در لیگ فعلی با وجود بازیکنی مانند سروش خیلی خوب از عمق حمله می‌کنیم ضمن اینکه بازیکنانی مانند سعید صادقی و ترابی هم هستند که شرایط خط میانی پرسپولیس را بسیار ایده‌آل ساخته‌اند. در واقع پرسپولیس خریدهای خیلی خوبی داشته و شرایطش را عالی ساخته است.

 


Page Generated in 0.0051 sec