printlogo


کد خبر: 255215تاریخ: 1401/6/22 00:00
سوژه



انصاری‌فرد درخشید اومونیا باخت
پنالتی کریم سوخت

کریم انصاری‌فرد که پس از دو حضور تعویضی در دیدارهای اخیرشان در لیگ قبرس و لیگ اروپا برابر آپولون به ترکیب اومونیا رسیده بود، در لحظات ابتدایی مسابقه توانست یک عملکرد درخشان داشته باشد و تیمش را به گل برساند. مهاجم ایرانی اومونیا که انگیزه خاصی برای تثبیت جایگاهش در ترکیب این تیم داشت، در دقیقه۱۱موقعیت خوبی به دست آورد، اما در محوطه جریمه آپولون سرنگون شد تا تیمش صاحب یک ضربه پنالتی شود و برونو آن را تبدیل به گل کند. انصاری‌فرد در دقیقه ۶۱ و در حالی که اومونیا با نتیجه یک بر صفر پیش بود، از ترکیب تیمش بیرون رفت که دو دقیقه پس از آن، آپولون گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۲ نیز گل دوم را زد و به برتری دست یافت.

فیزیوتراپی در دستور کار هافبک کایسری
کریمی به اروگوئه و سنگال می‌رسد؟

علی کریمی در لیست لژیونرهای کارلوس کی‌روش برای اردوی پیش رو قرار دارد. از این رو بعد از بررسی‌های پزشکی مشخص شده که مصدومیت او جدی نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی رفع خواهد شد. اگرچه مصدومیت هافبک ایرانی به زودی برطرف می‌شود اما مشخص نیست او چه زمانی بتواند به اردوی تیم ملی اضافه شود. کریمی امیدوار است روند بهبودی‌اش به بهترین شکل پیش برود و بتواند در بازی‌های تدارکاتی ایران با اروگوئه و سنگال به میدان برود.

ضعیف‌ترین نتیجه 40 سال اخیر
اتلتیکو، پایان بحران لورکوزن و سردار؟

لورکوزن با 4 امتیاز از 6 مسابقه در رده هفدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا قرار دارد. موضوعی که حتی خشم هواداران را هم به دنبال داشته تا جایی‌ که دو هوادار پیراهن‌های بازیکنان را که در استادیوم المپیک به سمت‌شان انداخته بودند به عقب پرت کردند! این ضعیف‌ترین شروع لورکوزن در 40 سال گذشته بوده است. آنها فصل 83-1982 را با 3 امتیاز از 6 بازی نخست آغاز کرده بودند و اکنون با یک برد و یک تساوی و 4 شکست، تنها یک امتیاز بیشتر از آن زمان دارند. حالا همه چشم به بازی سه‌شنبه مقابل اتلتیکومادرید دارند و اینکه آیا لورکوزن با سردار آزمون از بحران خارج می‌شود یا نه؟

بهترین شروع تاریخ یک بازیکن
رکورد ویژه طارمی در پورتو

مهدی طارمی دو روز پیش مقابل چاوز یک گل زد و یک پاس گل داد تا منتقدانش را بابت اخراج مقابل اتلتیکومادرید ساکت کند. صفحه خبری «دیلی دراگونس» پرتغال به تمجید از ستاره ایرانی پورتو پرداخت و از رکورد تاریخی این بازیکن رونمایی کرد و نوشت: «مهدی طارمی به منتقدان در داخل زمین پاسخ می‌دهد. این مهاجم با 6 گل و 3 پاس گل، تنها در 8 بازی، بهترین شروع تاریخ باشگاه پورتو را به نام خود ثبت کرده است.»


Page Generated in 0.0057 sec