printlogo


کد خبر: 255214تاریخ: 1401/6/22 00:00
هند عجیب، پنالتی و شکست آ.ا.ک آتن
احسان حاجی‌صفی در نقش مهدی شیری

دیدارهای آ.ا.ک آتن در لیگ یونان برای ما ایرانی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بخصوص که در سال جام جهانی قرار داریم و دو بازیکن مهم تیم ملی در این باشگاه یونانی به میدان می‌روند و تقریباً رقیب یکدیگر هستند. آ.ا.ک در دیداری حساس در هفته چهارم سوپرلیگ یونان به مصاف پاناتینایکوس رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پاناتینایکوس به پایان رسید.
نتیجه این بازی که یکی از دربی‌های جذاب و حساس آتن محسوب می‌شود، در حالی به سود میزبان به پایان رسید که آ.ا.ک ابتدا با گل دقیقه ۳۶ از حریفش پیش افتاد.
در حالی که بازی در نیمه اول با برتری آ.ا.ک رو به اتمام بود، حرکتی عجیب از احسان حاجی‌صفی مدافع ایرانی این تیم ورق را به سود تیم سبز و سفیدپوش پاناتینایکوس برگرداند و سرنوشت مسابقه را عوض کرد.
در دقیقه ۴۱، کرنر ارسالی سبزپوشان روی تیرک دوم دروازه آ.ا.ک فرود آمد. حاجی‌صفی که برای دور کردن ضربه سر روی هوا بلند شده بود و نتوانست به توپ برسد، دستانش را باز کرد تا داور بعد از برخورد توپ با دستانش، اعلام پنالتی کند. مدافع ایرانی آ.ا.ک اعتقاد داشت مهاجم حریف روی او مرتکب خطا شده و برای همین به توپ نرسیده است اما داور در نهایت نظر خود را تغییر نداد و این پنالتی به گل تساوی سبز و سفیدها تبدیل شد. در ادامه و بار دیگر داور در دقیقه ۲+۴۵ یک پنالتی دیگر به سود میزبان اعلام کرد و این تیر خلاصی بود بر پیکر آ.ا.ک که از ابتدا پیش افتاده بود.
حاجی‌صفی در دقیقه ۵۲ با تصمیم سرمربی آ.ا.ک تعویض شد و جای خود را به میلاد محمدی داد اما این تیم در جبران نتیجه به جایی نرسید و دومین باخت خود را در چهار مسابقه تجربه کرد. آ.ا.ک در حال حاضر با ۶ امتیاز در رده هفتم جدول سوپرلیگ یونان قرار دارد. این تیم با مربیگری ماتیاس آلمیدای آرژانتینی امیدوار است بتواند عنوانی مهم به دست بیاورد و در نهایت به رقابت‌های اروپایی برسد. اتفاقی که سخت و مشکل است اما دور از دسترس نیست و می‌تواند برای آ.ا.ک آتن رقم بخورد.


Page Generated in 0.0053 sec