printlogo


کد خبر: 255208تاریخ: 1401/6/22 00:00
دیگر خبری از سورپرایز نیست!



ایمان شیرازی
روزنامه‌نگار ورزشی

 اولین لیست تیم ملی پس از بازگشت کی‌روش برای اردوی اتریش اعلام شد. این لیست که فعلاً متشکل از بازیکنان لیگ ایران است و هنوز اسامی لژیونرها به آن اضافه نشده دستخوش تغییرات زیادی نسبت به لیست‌های قبلی و دعوتی‌های دراگان اسکوچیچ
است.
کارلوس کی‌روش در اولین اردو بیشتر ترجیح داد بازیکنانی را که قبلاً با آنها کار کرده است، دعوت کند و حضور رامین رضاییان گواه این داستان است.
 بازیکنانی که با حضور اسکوچیچ دوران خوشی را پشت سر می‌گذاشتند حالا در جریان هستند که دیگر از آن خبرها نیست و بازیکنان بر اساس شایستگی انتخاب خواهند شد.
تنها نکته لیست کی‌روش عدم دعوت روزبه چشمی بود، روزبه که به نوعی یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش در دوران گذشته به حساب می‌آمد در اتریش حضور نخواهد داشت و باید خودش را در زمان اندک باقیمانده تا جام جهانی ثابت کند تا به بلیت قطر برسد. ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه چالش جالبی را برای سرمربی پرتغالی رقم خواهد زد.
قطعاً در زمان اندک باقیمانده کارلوس کی‌روش به‌دنبال این است که شایسته‌ترین‌ها را دور هم جمع کند که در سریع‌ترین زمان ممکن تیم بتواند به هماهنگی لازم برای حضور در گروه سخت جام جهانی برسد.
 


Page Generated in 0.0056 sec