printlogo


کد خبر: 255203تاریخ: 1401/6/22 00:00
سوژه



مدافعان مؤثر در خط حمله

در یکی از بازی‌های زیبای هفته ششم لیگ برتر مس رفسنجان از هوادار میزبانی کرد که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان ربیعی خاتمه یافت. در این مسابقه رامتین سلیمان‌زاده و عزت‌الله پورقاز علاوه بر انجام وظایف دفاعی در به ثمر رساندن گل تیم‌شان نیز مؤثر بودند. سلیمان‌زاده روی گل دوم مس پا به توپ حرکت کرد و با یک پاس فوق‌العاده توپ را به حسین کریم‌زاده رساند و این بازیکن دروازه هوادار را باز کرد.

بصیرت: مورایس نیاز به زمان دارد

مجید بصیـــــــــــــــــرت پیشکسوت طلایی‌پوشان اصفهان درباره عملکرد این تیم در لیگ بیست و دوم می‌گوید: «تیمی که افکار جدید و مربی جدید استخدام می‌کند، باید ۱۰ هفته صبر کند تا کادرفنی شناخت کافی از بازیکنان پیدا کند. این طبیعی است و سبک جدید باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر این شناخت کامل شود و بعد از برگشت تیم ملی از اردو شرایط بهتر از این شود.» او درباره ژوزه مورایس هم می‌گوید: «درباره مورایس نمی‌شود نظر منفی داد چون او از نظر کارنامه‌ و ارتباط با بازیکنان قوی است. جوری با بازیکنان برخورد می‌کند که انگار سالیان سال آنها را می‌شناسد و بسیار از نظر روحی و روانی دیدگاه مثبتی دارد. با این حال فوتبال فراز و نشیب دارد اما مطمئنم سپاهان به روزهای خوبش برمی‌گردد.» کاپیتان سال‌های دور سپاهان درباره نقاط ضعف تیم می‌گوید: «کادرفنی سپاهان باتجربه است و حتماً فکری کردند تا نقاط ضعف‌شان برطرف شود. در همان دو بازی اول که 6  امتیاز هم کسب کردند با همین نفرات به میدان رفتند و باید بگویم فوتبال بالا و پایین و بدشانسی دارد. این شرایط برای همه تیم‌ها پیش می‌آید. مورایس به زمان نیاز دارد و با کادرفنی با تجربه‌اش می‌تواند به روزهای بهتری برسد.»

محمدرضا مهدوی:
بازیکنان راه را برای استقلال باز گذاشتند

محمدرضا مهدوی مربی نساجی مازندران درباره شکست نساجی مقابل استقلال می‌گوید: «بازیکنان ما با بدشانسی و اشتباه فردی راه را برای استقلال باز گذاشتند. استقلال هم تیمی نیست که از این موقعیت‌ها استفاده نکند و متأسفانه ما هم نتوانستیم سیستم تهاجمی و تدافعی خودمان را به بهترین نحو اجرا کنیم. جو یا استرسی که روی بازیکنان ما بود باعث شد چنین اتفاقاتی بیفتد. بعد از گل‌هایی که در نیمه اول دریافت کردیم، در نیمه دوم دفاع وسط‌ ما اخراج شد. این اتفاقات قابل پیش‌بینی و قابل توجیه نیست.»
 
عقیل کعبی:
بازی با پرسپولیس یکی از زیبا‌ترین بازی‌های سال بود

عقیل کعبی مدافع نفت مسجدسلیمان درباره مصاف با پرسپولیس می‌گوید: «بازی سنگینی بود. واقعاً بازی با پرسپولیس یکی از زیباترین بازی‌های امسال ما بود. گل زدیم، به تیر دروازه زدیم، همه کاری کردیم و در نیمه اول جنگیدیم. اینگونه بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی واقعاً سخت است ولی ما پا پس نکشیدیم و فقط به فکر بردن بودیم.»  او همچنین در مورد قضاوت داور که با حرف و حدیث همراه شد، می‌گوید: «در مورد داوری نمی‌توانم حرفی بزنم. خودتان مشاهده کردید که پنالتی صددرصد ما را نگرفت. در آن سمت گل دوم پرسپولیس  هم آفساید بود.»


Page Generated in 0.0040 sec