printlogo


کد خبر: 255202تاریخ: 1401/6/22 00:00
جدال بالانشین‌ها در اهواز

تمام بازی‌های هفته سوم لیگ آزادگان در حالی امروز برگزار می‌شود که بدون شک شهر ملاثانی میزبان مهمترین بازی خواهد بود. جایی که استقلال ملاثانی رده سومی میزبان شمس‌آذر قزوین صدرنشین است. فاصله دوامتیازی آنها حساسیت مسابقه را دو چندان می‌کند.
آرمان‌گهر هم در خانه با خلیج فارس ماهشهر روبه‌رو خواهد شد. اما سایپا که هفته گذشته در خانه بازی را واگذار کرده بود در زمین پارس جنوبی به میدان می‌رود. جمی‌ها شکست سنگینی را در بازی قبلی مقابل شمس‌آذر متحمل شدند. اما دریای بابل که هر سه بازی قبلی‌اش را واگذار کرده و شرایط خوبی در جدول ندارد میزبان استقلال خوزستان است. خوشه طلایی هم که بعد از بازی اول توانسته ثبات تیمی خوبی را به دست آورد پذیرای چوکا تالش است. در شیراز هم انتظار می‌رود فوتبال باکیفیت و زیبایی را از دو تیم فجر و چادرملو اردکان شاهد باشیم. شیرازی‌ها در سه بازی گذشته رنگ پیروزی را ندیده‌اند.
خیبر خرم‌آباد هم که تیم خوبی نشان داده میزبان مس شهر بابک است. هر دو تیم بازی هفته گذشته‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. شهرداری همدان برای جبران شکست هفته قبل میزبان امید وحدت مشهد است. تیمی که در سه بازی بدون این که گلی بزند 15 گل هم دریافت کرده است. پیروز قربانی با شهرداری آستارا هم نتوانسته تا امروز انتظارات هوادارانش را برآورده کند. او بعد از باخت به چادرملو در بازی قبلی از تیم ون پارس اصفهان پذیرایی می‌کند.
سه‌شنبه 22 شهریور
آرمان گهر- خلیج فارس ماهشهر ساعت: 15/18
دریای بابل - استقلال خوزستان ساعت: 30/18
فجرسپاسی - چادرملو اردکان ساعت: 30/18
خوشه طلایی ساوه - چوکا تالش ساعت: 45/18
شهرداری همدان - امید وحدت ساعت: 45/18
خیبر خرم‌آباد - مس شهر بابک ساعت: 45/18
شهرداری آستارا - ون پارس اصفهان ساعت: 45/18
پارس جنوبی جم – سایپا ساعت: 30/19
استقلال ملاثانی - شمس آذر قزوین ساعت: 30/19
 


Page Generated in 0.0059 sec