printlogo


کد خبر: 255197تاریخ: 1401/6/22 00:00
مصاحبه و خبر

درخواست گل‌گهر از کمیته داوران:
لطفاً VAR را بیاورید

باشگاه گل‌گهر به انتشار متن زیر نسبت به اشتباه داوری در بازی با پیکان اعتراض کرد.
در دقیقه ۵۶ بازی با پیکان، اریک بایناما گل زیبایی را به ثمر رساند که توسط کمک‌داور به‌صورت سهوی آفساید اعلام شد. کاملاً مشخص است که شماره ۵ تیم پیکان آفساید را پر کرده و گل سالم بوده است. دیگر وقت آن رسیده که سازمان لیگ و کمیته محترم داوران برای تجهیز ورزشگاه‌ها به کمک‌داور ویدیویی اقدام کنند. این اقدام قطعاً یک کار تزئینی نیست و در فوتبال امروز مثل ساخت ورزشگاه و کمپ تمرینی از زیرساخت‌ها به حساب می‌آید. احتمال زیاد تمام باشگاه‌ها هم حاضر به تأمین هزینه این اتفاق مبارک باشند.
باید بپذیریم مقاومت و بهانه‌تراشی برای استفاده نکردن از این امکان تا به الان اشتباه بوده است و نباید آن را به فصل بعد موکول کرد. در همین فصل هم می‌توان ورزشگاه‌ها را مجهز کرد و عدالت را به فوتبال برگرداند.»
 
ابراهیم اشکش:
استقلال ملاثانی 23 هفته در لیگ شکست نخورده است

ابراهیم اشکش، سرمربی استقلال ملاثانی درباره شرایط تیمش می‌گوید: «کار فنی خوبی که از فصول گذشته آغاز کرده‌ایم را همچنان پیگیری می‌کنیم. در این تیم جوانان بومی حضور دارند و تلاش می‌کنیم فوتبال فنی و خوبی را به نمایش بگذاریم. استقلال ملاثانی از فصل گذشته تا امروز 23 هفته است که شکست نخورده است. سه‌شنبه هم در اهواز به مصاف شمس آذر قزوین می‌رویم زیرا ورزشگاه خانگی‌مان آماده نیست.»
اشکش همچنین درباره مشکلات مالی تیمش می‌گوید: «اگر تیم از نظر مالی از سوی مسئولان استانی حمایت نشود، قطعاً در آینده به مشکل برمی‌خوریم. امیدوارم مسئولان باشگاه و استان بیش از گذشته به فکر حمایت این تیم باشند تا بتوانیم روند موفقیت‌آمیز خود را ادامه بدهیم. برخی مشکلات ما ابتدایی‌ترین مسائل است که باید حل شود و حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود.»
سرمربی استقلال ملاثانی درباره شرایط این فصل لیگ دسته اول می‌گوید: «رقابت‌های این فصل بسیار سخت‌تر از فصل گذشته است. در این فصل فقط دو، سه باشگاه مشکلات مالی دارند و بقیه تیم‌ها از این نظر شرایط مناسبی دارند. به همین دلیل می‌گویم لیگ جذاب‌تر و سخت‌تر خواهد بود. از حالا خیلی زود است بگوییم که کدام تیم‌ها مدعی صعود و قهرمانی هستند.»
 
مربی پرتغالی دستیار مازیار زارع

با نظر مازیار زارع سرمربی این تیم، اریکو پینهال مربی پرتغالی به‌عنوان دستیار به کادر فنی ملوان اضافه شد. پینهال 39 ساله سابقه مربیگری در تیم‌های آلمریای اسپانیا، ژیل ویسنته پرتغال و... را در کارنامه دارد.
 


Page Generated in 0.0048 sec