printlogo


کد خبر: 255178تاریخ: 1401/6/22 00:00
کامبک رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو
زیر سایه ستاره‌های سامبا


مهاجمان برزیلی رئال مادرید درخشیدند و رئال مادرید با یک کامبک فوق‌العاده در سانتیاگو برنابئو 4 بر یک رئال مایورکا را شکست داد تا رکورد صددرصدی خود را حفظ کند. وینیسیوس جونیور و رودریگو ستاره‌های پنجمین برد پیاپی تیم کارلو آنچلوتی بودند. وینیسیوس تعداد گل‌های خود را به اندازه بردهای رئال رساند و رودریگو با یک گل و یک پاس گل چراغ برنابئو را روشن نگه داشت. ادن آزار اما ناامیدکننده بود، گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید برای نخستین بار بعد از ژانویه در ترکیب اصلی قرار گرفت اما به محض اینکه مربی ایتالیایی نیاز به تغییر را در تیم احساس کرد، به نیمکت بازگشت. ودات موریکی گل اول بازی را برای میهمان زد و فدریکو والورده در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول بازی را به تساوی کشاند. برزیلی‌ها رئال را به سوی پیروزی سوق دادند و خرید تابستانی رئال، آنتونیو رودیگر نخستین گل خود را در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم زد.
 
چهار گل در چهار بازی
رودریگوی 21 ساله از شروع خوبش در این فصل لذت می‌برد و در هفته‌های اول فصل بازیکن تأثیرگذاری برای مدافع عنوان قهرمانی بوده. حرکت و پاس گل او به وینیسیوس برای اینکه بازی 2 بر یک به نفع رئال مادرید شود، اهمیت زیادی داشت اما کار او تمام نشد تا اینکه نامش را در فهرست گلزنان بازی قرار داد. او دو مدافع مایورکا را از پیش رو برداشت و با خونسردی کار را تمام کرد. او حالا در چهار بازی آخرش در چهار گل نقش مستقیم داشته.
 
بدون کریم، با وینی
وینیسیوس جونیور فرم توقف‌ناپذیر خود برای رئال مادرید را حفظ کرده و دلیل اصلی است برای اینکه تیم آنچلوتی هر هفت بازی‌اش در این فصل را برده. مقابل مایورکا خبری از کریم بنزما نبود اما مهم نبود چون وینی خودش را نشان داد وقتی تیمش به گل برتری نیاز داشت و امید میهمان برای رسیدن به نخستین پیروزی در مادرید بعد از 13 سال را از بین برد. وینیسیوس حالا در پنج بازی آخرش برای رئال مادرید گل زده و یکی از بازیکنان کلیدی رئال در این فصل به حساب می‌آید.
 


Page Generated in 0.0050 sec