printlogo


کد خبر: 255176تاریخ: 1401/6/22 00:00
خبر


برگزاری نخستین دوره لیگ اسنوکر در تهران

رقابت‌های لیگ برتر اسنوکر از روز یکشنبه آغاز شده و روز جمعه به کار خود در اتمام دور رفت پایان می‌دهد. این رقابت‌ها که برای نخستین بار با حضور 14 تیم آغاز شده، در آکادمی بولینگ و بیلیارد مجموعه ورزشی انقلاب در حال انجام است. تیم‌های بیتکس، سناتور، شار، بیلیارد مارکت و آرتین با کسب 2 برد، بهترین تیم‌های دور اول این رقابت‌ها بودند.

نخستین لیگ پارکور در رده‌های پایه

رئیس انجمن پارکور از برگزاری لیگ پارکور برای رده‌های سنی کمتر از ۱۰ سال و کمتر از ۱۳ سال خبر داد. طبق اعلام انجمن پارکور، ثبت نام در این رقابت‌ها رایگان و بدون محدویت خواهد بود. دور نخست مسابقات در رده سنی کمتر از ۱۰ سال با نام لیگ شکوفه‌ها و رده سنی کمتر از ۱۳ سال با نام لیگ آینده‌سازان برگزار خواهد شد.


آغاز اردوی هندبال از 18 مهر

تیم ملی هندبال مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از ۱۸ مهر وارد اردو می‌شود. تیم ملی مردان ایران در بیست و هشتمین دوره این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های اسپانیا، شیلی و مونته‌نگرو همگروه است.
اردوی ملی‌پوشان هندبال ایران برای آمادگی در این رویداد قرار است از ۱۸ مهر به مدت ۵ روز در تهران آغاز شود. وسلین ویوویچ قرار است با تماشای لیگ برتر اسامی دعوت‌شدگان به اولین اردوی تیم ملی را اعلام کند.
 
رقابت 17 ایرانی در کاراته‌وان ترکیه

رقابت‌های کاراته‌وان سری A ترکیه در حالی از اول مهرماه آغاز می‌شود که با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته، 17 نماینده از کشورمان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
مهدی خدابخشی، مرتضی نعمتی، پوریا اقدسی، مهدی شهگل، علیرضا فرجی، محمود نعمتی، علیرضا حیدری، بهنام دهقان‌زاده، مجید نکوهمت در بخش مردان و مبینا حیدری، لیلا برجعلی، معصومه محسنیان، مبینا کاویانی، آویشن باقری، شیما آل‌سعدی، آتوسا گلشن‌نژاد و فاطمه سعادتی نیز در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند. در این رقابت‌ها تنها نفرات بالای رنکینگ 32 فدراسیون جهانی مجوز حضور در مسابقات را دارند. شهرام هروی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی در بخش مردان و فرحناز ارباب و پگاه زنگنه در بخش زنان، مربیان تیم ایران در این مسابقات هستند.
همچنین با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته، علیرضا کتیرایی و ستاره موسوی سرمربیان تیم‌های امید کشورمان نیز در این مسابقات حضور دارند تا با توجه به نزدیکی مسابقات قهرمانی جهان امیدها با شرایط رقبای بازیکنان کشورمان آگاه شوند.


Page Generated in 0.0055 sec