printlogo


کد خبر: 255174تاریخ: 1401/6/22 00:00
سیده الهام حسینی: رسیدن به مدال‌ آسیایی دیگر غیرممکن نیست
کنار تمریناتم فیزیوتراپی هم دارم


سیده الهام حسینی دختر تاریخ‌ساز و طلایی وزنه‌برداری بانوان ایران که موفق شد در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نخستین طلای تاریخ وزنه‌برداری ایران در بخش بانوان را به‌نام خود ثبت کند، با ابراز رضایت از اردوی آماده‌سازی آسیایی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان اعزامی به رقابت‌های آسیایی بحرین، معتقد است که هدفگذاری او و هم‌تیمی‌های اردونشینش کسب بهترین نتیجه و مدال‌های خوشرنگ قهرمانی آسیا در کشور بحرین است.

رضا عباسپور
@rez7462

همه چیز در اردوی قزوین برای ما مهیا است
کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان درخصوص شرایط کمی و کیفی اردوی آسیایی قزوین می‌گوید: «این اردو هم مثل اردوی قبلی با کیفیت بالا و شرایط عالی در شهر قزوین برگزار شده و الحمدالله همه چیز راضی‌کننده است. در این اردو با هماهنگی فدراسیون یک ماساژور حرفه‌ای هم کنار ما قرار گرفته و هفته‌ای دو جلسه ما را ماساژ می‌دهد. این موضوع یعنی حضور ماساژور کنار تیم خیلی از نظر بدنی و روحی به ما کمک کرد تا بتوانیم در فرم تمرینی ایده‌آلی برنامه کادرفنی را اجرا کنیم. در این اردو سوای تعدادی از بچه‌ها که در اردوی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بودند، سه، چهار وزنه‌بردار از رده سنی نوجوانان و جوانان نیز با نظر کادرفنی به جمع ما ملحق شدند که از نظر کیفی شرایط بسیار خوبی دارند. حقیقتاً باید تشکر و قدردانی ویژه‌ای از آقای انوشیروانی سرپرست و مقامی دبیر فدراسیون داشته باشیم که در همین مدت کوتاه دو مرحله اردوی باکیفیت و عالی برای ما در شهر قزوین تدارک دیدند. واقعاً در طول این چند سالی که من در اردوهای مختلف تیم ملی حضور داشتم، ندیده بودم که مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان تا این حد دغدغه دختران وزنه‌برداری را داشته باشند.»
 
هنوز اندکی درد دارم
سیده الهام حسینی در مورد آسیب‌دیدگی‌اش نیز معتقد است: «درخصوص آسیب‌دیدگی‌ام هم باید بگویم که هنوز مصدومیتم صددرصد بهبود پیدا نکرده است، اما با پروسه درمانی خوبی که در این مدت داشتم خیلی نسبت به قبل بهتر شدم. چون تمرین داریم و باید برای مسابقات آسیایی مهیا شویم. همزمان با تمرینم، برنامه فیزیوتراپی را هم در دستور کارم دارم تا اندک دردی هم که دارم رفع شود. به واسطه اینکه فاصله زمانی بین بازی‌های همبستگی با رقابت‌های آسیایی خیلی کم بود، نتوانستم درست و حسابی بدنم را ریکاوری کنم، اما در همین شرایط به‌خاطر فضای تمرینی خوبی که داریم و حمایت‌های قابل تقدیری که فدراسیون از تیم ملی بانوان داشته موفق شدیم تا جایی که امکان داشت به شرایط مسابقه‌ای نزدیک شویم.»

برای موفقیت در بحرین
هم قسم شدیم
کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری بانوان تأکید دارد: «از روزی که در قزوین اردوی تمرینی ما برای مسابقات آسیایی آغاز شده است، هم من و هم باقی بچه‌ها گوش به فرمان کادرفنی بودیم وسعی کردیم هر آنچه که برای ما تعیین و طراحی شده را مو به مو پیاده کنیم. هفته اول اردو که تکرار بود، اما از هفته دوم آرام آرام تمرینات ما سنگین‌تر شد و تمرینات آمادگی و رکوردی 95 تا 100 درصد در دستور کارمان قرار گرفت تا برای رقابت‌های قهرمانی آسیا به شرایط ایده‌آل برای رقابت روی تخته مسابقه برسیم. تقریباً الان که با شما صحبت می‌کنم توانستیم رکوردهای قبلی خود را تکرار کرده و برای عبور از آنها و دستیابی به رکوردهای بالاتر و بهتر برای کسب افتخار در رقابت‌های قهرمانی آسیا مهیا  و هم قسم شدیم.

ZOOM

کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری بانوان معتقد است؛  قطعاً سطح کیفی و کمی مسابقات آسیایی بحرین بالا خواهد بود، زیرا اغلب قدرت‌های نامدار و مطرح وزنه‌برداری قاره آسیا در این مسابقه حاضر می‌شوند تا هم توانشان محک بخورد، هم برای رقبای جهانی خط و نشان بکشند. من هم به همین دلیل برای مسابقات آسیایی برنامه ویژه‌ای دارم. نگاه ما به این مسابقات متفاوت است، چون دیگر کسب مدال آسیایی برایمان اتفاق محال و غیرممکنی نیست. امیدوارم اگر مشکل یا اتفاق خاصی رخ ندهد بتوانم نماینده شایسته‌ای برای وزنه‌برداری ایران در آسیایی باشم.


Page Generated in 0.0059 sec