printlogo


کد خبر: 255170تاریخ: 1401/6/22 00:00
خبر و مصاحبه



تیم ملی کشتی آزاد وارد بلگراد شد
تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی، بامداد دوشنبه تهران را به قصد بلگراد ترک کرد. رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای ۲۴ لغایت ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود. تیم ملی کشتی آزاد بعد از ظهر روز دوشنبه هم وارد بلگراد شد و بلافاصله در هتل محل اقامت خود اسکان پیدا کرد. این تیم بعد از ظهر دوشنبه هم نرمش مختصری را در دستور کار قرار داد تا برای مسابقات روزهای آینده آماده شود. در ترکیب این تیم در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک، در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری، در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد، در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی، در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی، در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی، در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم‌پور، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع حضور دارند.
 
علی ارسلان: برای تحصیل به صربستان آمدم!
قهرمان وزن 72 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان درباره حضورش در کشور صربستان گفت: «برای ادامه تحصیل به صربستان آمدم اما بعد با فدراسیون کشتی این کشور قرارداد امضا کردم تا در مسابقات قهرمانی جهان برای این کشور کشتی بگیرم.» علی ارسلان ادامه داد: «از کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و فدراسیون کشتی هم تشکر می‌کنم که کمکم کردند. زندگی‌ام در ایران است و در ایران تمرین می‌کنم اما طبق قراردادم باید برای صربستان کشتی بگیرم. در ایران دوستان بسیار خوبی دارم و مخلص همه مردم ایران هستم.» کشتی‌گیر وزن 72 کیلوگرم ادامه داد: «مسابقات قهرمانی جهان خیلی سخت و دشوار بود و برای رسیدن به مدال جهانی خیلی زحمت کشیدم و این مدال برایم اهمیت زیادی داشت.»
 
 قضاوت بانوی محجبه در مسابقات جهانی کشتی
یک داور محجبه در مسابقات جهانی کشتی فرنگی قضاوت کرد. در جریان مسابقات کشتی قهرمانی جهان در صربستان، طبق روال چند سال اخیر داوران زن هم قضاوت مردان را برعهده دارند اما نکته مهم قضاوت یک داور محجبه مصری در چند مسابقه بود. «ماروا موح مد اسماعیل» از مصر داور درجه یک بین‌المللی است که اتحادیه جهانی کشتی قضاوت او را در چند قاب به تصویر کشیده است. این داور برای نخستین بار در مسابقات جهانی بزرگسالان قضاوت می‌کند.
 


Page Generated in 0.0056 sec