printlogo


کد خبر: 255164تاریخ: 1401/6/22 00:00
خبر



باشگاه استقلال شاکی از اظهارات جواد منافی
در جریان بازی استقلال و نساجی، جواد منافی رفتار نا‌مناسبی با سرمربی استقلال داشت که واکنش‌های ساپینتو را هم در پی داشت.
باشگاه استقلال نیز به‌دلیل رفتاری که منافی با سرمربی این باشگاه انجام داده، به طور رسمی از این مربی شکایت کرده است. گفته می‌شود منافی به زبان انگلیسی حرف‌هایی را نثار ساپینتو کرده که خشم سرمربی استقلال را درپی داشته است و این مربی بعد از پایان بازی مسئولان باشگاه استقلال را در جریان اظهارات منافی قرار داده و پیامدش باشگاه استقلال نیز وظیفه خود دانسته برای حمایت از سرمربی‌اش از منافی شکایت کند.  با توجه به اینکه تصاویری از این صحنه وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه قابل توجهی را برای منافی درنظر بگیرد. بدون شک این مربی که تازه به جمع اعضای کادرفنی نساجی اضافه شده، اگر در بازی‌های آتی نیز همین رفتار را از خود نشان دهد، با جرایم سختی مواجه خواهد شد و جا دارد که منافی قدری صبور‌تر باشد.
 
انتقاد مؤمنی از برخی رفتارها
محمد مؤمنی، عضو فعال هیأت مدیره باشگاه استقلال از برخی رفتارها که علیه ساپینتو می‌شود دلخور است.  مؤمنی در این باره توصیه‌ای به رقبای استقلال دارد. او می‌گوید: «برخی از رقبا با الفاظ ناشایست درباره سرمربی استقلال حرف زدند که زیبنده نیست. باید احترام گذاشتن را یاد بگیریم، باید یاد بگیریم توهین نکنیم، باید یاد بگیریم هر جمله‌ای را به کار نبریم، هر مربی روش کار خود را دارد و برای تهییج بازیکنان تیمش از حربه‌های مختلف استفاده می‌کند. این زشت است که علیه او حرف بزنیم. امیدوارم برخی افراد از بازی ناجوانمردانه دست کشیده و بازی جوانمردانه را در دستور کار خود قرار دهند. باشگاه استقلال نیز به‌شدت حامی ساپینتو است و در مقابل این رفتارها کوتاه نخواهد آمد.»
 
افضلی پیگیر پرونده استراماچونی
قرار بود رأی پرونده آندره استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال 18 شهریور اعلام شود. مسئولان باشگاه استقلال پیشتر این خبر را تأیید کرده بودند اما به تازگی حامد افضلی مرد فعال در بخش روابط بین‌الملل باشگاه استقلال اعلام کرده که این رأی به تاریخ 22 مهرماه موکول شده است.
 حامد افضلی در ماه‌های اخیر به طور مداوم با فیفا در ارتباط بوده تا به محض اعلام رأی پرونده استراماچونی باشگاه را در جریان قرار دهد و مسئولان نیز بسرعت در راستای پرداخت جرایمی که اعلام خواهد شد، اقدام کنند.  با توجه به حضور افضلی در این پست حساس، باشگاه استقلال نباید هیچ دغدغه‌ای بابت این ماجرا داشته باشد.


Page Generated in 0.0046 sec