printlogo


کد خبر: 255158تاریخ: 1401/6/22 00:00
مصاحبه و خبر


سبو: به ساپینتو زمان بدهیم
سبو شهبازیان، مربی نوجوانان استقلال بعد از تساوی در دربی نوجوانان این جملات را به زبان آورد: «بازی خوبی انجام دادیم. از بچه‌ها راضی‌ام. موقعیت زیاد داشتیم. موقعیت خوب خلق کردیم اما خوب گل نزدیم. ما یک بازی کمتر از رقبا داریم. تیم خوبی داریم و امیدوارم. پرسپولیس هم در این بازی در زمین خودش بود. به بچه‌ها گفته بودم اشتباه فردی نکنیم. همین باعث شد گل مساوی را دریافت کنیم. امیدوارم با تمرینات ویژه شرایط بهتری پیدا کنیم.» سبو در ادامه حرف‌هایش از وضعیت کادر ابراز رضایت کرد: «خدا را شکر آکادمی استقلال با مدیریت آقای برهانی فرق کرده است. او حمایت می‌کند. دخالتی در امور ندارد و فقط راهنمایی می‌کند. ما در همه رده‌ها خوب هستیم. در آینده از این رده زیاد می‌شنویم.» شهبازیان درباره وضعیت استقلال هم این جملات را به زبان آورده است: «استقلال آرام، آرام بهتر می‌شود. برد مقابل نساجی برای روحیه تیمی خوب بود. مربیان اروپایی زمان می‌خواهند هماهنگ شوند. اگر این زمان داده شود نتایج بسیار مطلوبی خواهد گرفت. در آینده از ساپینتو زیاد خواهیم شنید.»
 
نگرانی پیشکسوتان از هیجان ساپینتو
با وجود پیروزی مقتدرانه مقابل نساجی پیشکسوتان استقلال همچنان نگران این تیم هستند و معتقدند رفتار سرمربی استقلال اصلاً با معیارهای حرفه‌ای جور در نمی‌آید. آنها طی روزهای اخیر در گفت‌و‌گو با ما به این مسأله اشاره داشتند که چون تیم پیروز شده نمی‌توانند انتقاد کنند ولی حرکات ریکاردو در کنار زمین اصلاً مناسب نیست و تداوم این وضعیت قطعاً برای ساپینتو و البته استقلال دردسرهای بزرگی ایجاد خواهد کرد. به همین خاطر اگر باشگاه هرچه سریعتر فکری به حال او نکند به احتمال فراوان این سرمربی پایان فصل استقلال را نخواهد دید و با یک جنجال بزرگ از ایران می‌رود. دقیقاً مانند همان ماجرایی که برای استراماچونی ایجاد شد.

تذکر ساپینتو قبل از سفر
ریکاردو ساپینتو قبل از اینکه تهران را به مقصد زادگاهش ترک کند به بیژن طاهری گفته به همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نشدند، اعلام کند در روز شروع دوباره تمرینات خود را به مربیان معرفی کنند. ساپینتو به طاهری گفته برای هر بازیکنی که در تمرین حاضر نشود جریمه تعیین شود. دلیل سختگیری ساپینتو این است که همه بازیکنان مطابق با برنامه‌های بدنی او جلو بروند. ساپینتو که رابطه خوبی با کی‌روش دارد از راه دور پیگیر وضعیت بازیکنان ملی هم هست و وضعیت بدنی آنها را رصد می‌کند. ساپینتو قصد دارد برنامه سختگیرانه‌تری را در این تعطیلات در نظر بگیرد.


Page Generated in 0.0057 sec