printlogo


کد خبر: 254534تاریخ: 1401/6/14 00:00
تصویر مربیان جداشده از پرسپولیس در پوستر بازی
هوادار با مدل سپاهانی دنبال جنگ روانی


در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه تیم هوادار تهران رقیب امروز پرسپولیس در پوستر رسمی بازی با پرسپولیس تصویر دو مربی سابق سرخ‌ها را قرار داد تا به نوعی با سرخ‌ها وارد جنگ روانی شود. شاید باورش عجیب باشد اما تصویر مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز و داود فنایی مربی گلرهای سابق پرسپولیس که حالا با همان سمت در کادر فنی هوادار حضور دارند در پوستر رسمی این بازی از سوی باشگاه هوادار منتشر شده و تیم تهرانی این‌طور و با این حربه می‌خواهد برای پرسپولیس شاخ و شانه بکشد!
فنایی و رحیم‌پور دو ماه قبل به شکل بدی از پرسپولیس جدا شدند و یحیی گل‌محمدی این دو دستیار معتمدش را قربانی کرد تا از انتقادهای هواداران در فضای مجازی فرار کند و حالا هوادار می‌خواهد با به تصویر کشیدن چهره این دو مربی در پوستر مسابقه مقابل پرسپولیس به نوعی آنها را مقابل یحیی قرار دهد.
نکته جالب اینکه اکثر بازیکنان هوادار هم دیروز این پوستر را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کردند که به نظر نمی‌رسد یک کار خود‌خواسته باشد و بیشتر شبیه حرکتی هماهنگ‌شده است اما این‌طور به نظر می‌رسد که آنها می‌خواهند از دو مربی این فصل‌شان مقابل پرسپولیس حمایت کنند!
نکته اینجاست که قبل از این هوادار در پوستر بازی‌هایش از چهره و تصویر بازیکنان خود استفاده می‌کرد اما مشخصاً در این بازی سراغ مربی بدنساز و مربی گلرهایش رفته چون سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. این کار را فصل قبل ابتدا سپاهان انجام داد که در پوستر بازی مقابل پرسپولیس از تصویر بازیکنان سابق پرسپولیس مثل سروش رفیعی، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده استفاده کرد و البته پرسپولیس هم در بازی برگشت جبران کرد اما حالا هوادار با همین مدل دنبال راه انداختن جنگ روانی است.
در عین حال قرار است مظاهر رحیم‌پور و داود فنایی قبل از شروع بازی امروز به طرف نیمکت پرسپولیس رفته و با یحیی گل‌محمدی خوش و بش کنند اما طبیعتاً هنوز از رفیق و همکار سابق‌شان دلخورند و به خاطر اتفاقاتی که منجر به جدایی‌شان از پرسپولیس شد او را نمی‌بخشند.
 


Page Generated in 0.0056 sec