printlogo


کد خبر: 254533تاریخ: 1401/6/14 00:00
خرده گزارش


دو بازی از سه مسابقه پیش رو بدون تماشاگر!
پرسپولیس از سه مسابقه بعدی خود در دو مسابقه بدون حضور تماشاگر وارد میدان خواهد شد که اتفاقاً یکی از آنها بازی خانگی است.
دیدار امروز مقابل هوادار با توجه به تصمیم شورای تأمین در استادیوم دستگردی تهران برگزار خواهد شد که حضور هواداران در این بازی ممنوع اعلام شده است.
پرسپولیس بعد از آن و در هفته هفتم نیز از حمایت هواداران خود محروم خواهد بود و در دیدار مقابل تراکتور نمی‌تواند آنها را روی سکوهای آزادی در کنار خود داشته باشد. بازی بدون تماشاگر برابر تراکتور به‌دلیل اتفاقات فصل گذشته و در استادیوم یادگار امام تبریز اتخاذ شده است. مسأله‌ای که باعث شده بود در آن مقطع باشگاه پرسپولیس نیز اعتراض خود را بابت این موضوع اعلام کند هر چند برخی می‌گویند هیچ اعتراضی در کار نبوده است.
 
حساسیت هواداران روی حرف‌های ساکت
سرمربی هوادار دیروز در ابتدای مصاحبه خود اعلام کرد مقابل پرسپولیسی قرار می‌گیرد که بهترین فرم سال‌های اخیرش را دارد اما همه اهالی فوتبال و حتی هواداران دوآتشه پرسپولیس در فصول گذشته حتی از تیم دو فصل گذشته یحیی کیفیت‌های بهتری نسبت به این چهار بازی گذشته دیده‌اند. به نظر می‌رسد ساکت الهامی با این حرف‌ها می‌خواهد کار خودش را راحت و کار پرسپولیس را سخت کند. مساله‌ای که دیروز از نگاه هواداران پرسپولیس در فضای مجازی دور نماند.
ساکت الهامی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره پوستر حاشیه‌ساز هوادار برای بازی امروز فقط از داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور تعریف و تمجید کرد و گفت فنایی با اختلاف بهترین مربی دروازه‌بانی در ایران است که این حرف هم دستمایه کنایه و شوخی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شد.


Page Generated in 0.0048 sec