printlogo


کد خبر: 254527تاریخ: 1401/6/14 00:00
سوژه


ITC دیاباته رسید اما خودش نمی‌رسد
با تلاش باشگاه پرسپولیس آی تی سی شیخ دیابته دیروز صادر شد و با توجه به اینکه او تست‌های پزشکی را هم پشت سر گذاشته کارت بازی‌اش صادر خواهد شد و می‌تواند از همین بازی هوادار برای تیم بازی کند اما یحیی گفته شرایط این مهاجم هنوز مساعد نیست: «او به بازی فردا نمی‌رسد و شرایط جسمانی این بازیکن به گونه‌ای نیست که مهیای بازی باشد. دیاباته حداقل چند هفته کار دارد. اگر این انتقال‌ها دو ماه پیش انجام می‌شد، خیلی جلوتر بودیم و برای ما خیلی خوشایند بود. با این حال از باشگاه پرسپولیس بابت همکاری خوبی که برای این انتقال‌ها داشت، تشکر می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.»
 
جواب یحیی به مایلی‌کهن
 سرمربی پرسپولیس در جواب محمد مایلی‌کهن که گفته چرا این باشگاه مهاجم خارجی خریده و به مهدی عبدی بازی نمی‌دهد، گفت: «باید خودمان را در همه خطوط تقویت می‌کردیم. به خط حمله خودمان اعتقاد داریم و یکی از بهترین خطوط حمله سال گذشته را در اختیار داشتیم. امیدواریم وقتی مهاجمان وارد زمین می‌شوند، گل بزنند. تیم در نقل‌وانتقالات باید تقویت شود و باید خط حمله پرسپولیس را تقویت می‌کردیم.»
 
هوادار آبی‌پوش
با اینکه پرسپولیس در بازی امروز میهمان است اما دوباره از همان لباس‌های اولش که در چهار بازی قبلی استفاده کرده، بهره خواهد برد و سرخپوش به میدان می‌رود تا فعلاً خبری از کیت دوم نباشد. در جلسه هماهنگی بازی که دیروز برگزار شد قرار بر این شد که صدرنشین رقابت‌ها در این مسابقه از لباس زرد برای دروازه‌بان و یکدست قرمز برای سایر بازیکنان استفاده کند. دروازه‌بان تیم هوادار هم سبز و سایر بازیکنان آن تیم نیز آبی خواهند پوشید. فصل قبل برای اینکه حساسیتی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد نشود هوادار از لباس‌های بنفش و سفید مقابل پرسپولیس استفاده کرد اما حالا می‌خواهد آبی بپوشد.
 
شروع بازی نیم‌ساعت زودتر
قرار بود بازی پرسپولیس مقابل هوادار ساعت 19:30 دقیقه شروع شود اما ساعت این مسابقه تغییر کرد و نیم ساعت جلو آمد. هر چند دلیل این تغییر اعلام نشده اما کاش سازمان لیگ ساعت بازی‌ها را باز هم جلوتر می‌آورد تا رسانه‌ها راحت‌تر و بهتر این بازی‌ها را پوشش دهند و محدودیت زمانی نداشته باشند.


Page Generated in 0.0054 sec