printlogo


کد خبر: 254526تاریخ: 1401/6/14 00:00
پرسپولیسی‌ها دلخور از بازی بدون تماشاگر
در ورزشگاهی که میزبان تماشاگر نباشد نباید بازی برگزار کرد



بالاخره قرار بر این شد که بازی هوادار – پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستگردی اکباتان و بدون حضور هوادار برگزار شود. این خواسته تیم هوادار تهران بود چرا که حضور تماشاگر در این ورزشگاه کفه ترزاو را به نفع پرسپولیس سنگین می‌کرد. با این حال هواداران پرسپولیس از این مسأله ابراز ناراحتی و عصبانیت کردند تا حتی در فضای مجازی برخی روی این مسأله اصرار کنند که قبل از بازی در محل انجام مسابقه حاضر شوند تا نیروی انتظامی و مسئولان برگزاری مسابقه مجبور به قبول حضور آنها در ورزشگاه شوند. به همین خاطر دیروز در جلسه هماهنگی مسابقه گفته شد از علاقه‌مندان به فوتبال و هواداران پرسپولیس درخواست می‌شود با توجه به عدم امکان ورود به ورزشگاه جهت تماشای مسابقه، از مراجعه به آن و تجمع برابر ورزشگاه خودداری کنند.
این مسأله دیروز در نشست خبری یحیی گل‌محمدی هم مطرح و با اعتراض سرمربی پرسپولیس همراه شد: «همیشه گفته‌ام که بازی‌ها با تماشاگران خوب است. ما تیم بزرگی هستیم که هر جا بازی می‌کنیم هوادار داریم. این خیلی بد است که بازی‌های هفته پنجم با تماشاگر انجام شود، اما بازی پرسپولیس بدون تماشاگر باشد. ما دوست داریم که با حضور تماشاگران بازی کنیم، اما در بحث امکانات و زیرساخت‌ها مسائل غیرفوتبالی در میان است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باید این مشکلات حل شود. اگر ورزشگاه دستگردی آمادگی حضور تماشاگر را ندارد، نباید آمادگی انجام بازی هم داشته باشد.»
یحیی دیروز در پاسخ به این سؤال که فوتبال‌مان را با این وضعیت می‌توان حرفه‌ای دانست یا نه، گفت: «نمی‌دانم چه بگویم؛ چرا که خودم هم در این لیگ فعالیت می‌کنم اما نمی‌شود گفت که لیگ ما حرفه‌ای است. حتی باشگاه‌های بزرگ ما هم از داشتن زمین تمرین محروم هستند و دست به دامن ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها می‌شوند. ما حرفه‌ای نیستیم و دیدید که سال گذشته هم پرسپولیس و استقلال به‌دلیل همین مسائل از حضور در آسیا محروم شدند.»


Page Generated in 0.0048 sec