printlogo


کد خبر: 254512تاریخ: 1401/6/14 00:00
سوژه

انتشار یک خبر و طرح یک سؤال
چرا هر روز به کمپ نمی‌روند؟

در خبرها آمده ساپینتو به باشگاه استقلال اعلام کرده که قصد ندارد هر روز تمرینات تیمش را در کمپ ناصر حجازی برگزار کند تا مبادا زمین این کمپ دچار فرسودگی شود. اولاً سؤال این است که ساپینتو چه طور با این همه مشغله فکری که برای از بین بردن نقاط ضعف تیمش دارد به این نتیجه رسیده که زمین چمن کمپ ناصر حجازی در وضعیتی است که اگر هر روز در آن تمرین شود، دچار مشکل خواهد شد؟! و سؤال دوم اینکه چرا زمین تازه تعمیر شده کمپ ناصر حجازی طوری تعمیر و بازسازی شده که توان برگزاری تمرینات مستمر را ندارد؟! به نظر می‌رسد یک جای این خبر لنگ می‌زند و احتمالاً این ماجرا ارتباطی با ساپینتو ندارد و سیاست مسئولان باشگاه استقلال است تا احتمالاً زمین کمپ با مشکل مواجه نشود.
 
اتفاقات تکراری علیه آبی‌ها
تغییر ساعت بازی استقلال

بازی استقلال و پیکان قرار بود رأس ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود اما این بازی به ساعت 19:00 تغییر کرده است. بازی قبل استقلال نیز با‌وجود اعلام اولیه از سوی سازمان لیگ نیم ساعت زودتر برگزار شد. اینکه چرا هر بار استقلال بازی دارد، زمان شروع رقابتش با رقبا تغییر می‌کند مشخص نیست اما بدون شک چنین برنامه‌ریزی‌هایی هرگز برای سازمان لیگ و دیگر مسئولان آنقدر چالش‌آفرین نیست که هر هفته شاهد تغییرات اینچنینی باشیم.
 
فضای خوب با حضور بانوان آبی
درخواست افزایش سهمیه زنان تأیید شد؟

باشگاه استقلال به درخواست بسیاری از هواداران خانم خود با رایزنی‌های مناسب سعی دارد سهمیه ورود آنها در بازی با پیکان را نسبت به بازی با مس کرمان که در ورزشگاه آزادی با حضور حدود 500 خانم برگزار شد افزایش دهد. این درخواست درحالی به گوش مسئولان این باشگاه رسیده و آنها را به تکاپو انداخته تا در این راستا اقداماتی انجام دهند که تا عصر دیروز موضوع افزایش سهمیه هواداران خانم در ورزشگاه آزادی به تصویب نرسیده بود. با توجه به تجربه مثبت حضور بانوان در بازی با مس کرمان و فضای مناسبی که در ورزشگاه آزادی ایجاد شد، هیچ بعید نیست که مسئولان نیز آرام آرام فضای بیشتری در اختیار بانوان قرار دهند و سهمیه از هزار نفر که برای بازی با پیکان در نظر گرفته شد نیز فراتر برود.


Page Generated in 0.0059 sec