printlogo


کد خبر: 254510تاریخ: 1401/6/14 00:00
دلیل بازی نکردن حامدی‌فرد، زواری و میرزایی
ساپینتو مسئول خریدها نیست



چرا ساپینتو از برخی بازیکنان مانند زواری، حامدی‌فر و میرزایی استفاده نمی‌کند؟ رضا حسن‌زاده، پیشکسوت استقلال پاسخ این سؤال را می‌دهد: «ساپینتو این بازیکنان را جذب نکرده و باشگاه جذب کرده است. به هر حال آن موقع هم فصل نقل و انتقالات بود و باشگاه نمی‌توانست صبر کند.
با توجه به شرایط موجود بازیکنان را خریداری کردند. زمانی که ساپینتو اضافه شد با محمد محبی، قایدی و کاوه رضایی صحبت شد تا بیایند. به هر حال آنها هم بازیکنان بزرگی هستند. در چهار بازی گذشته هم ساپینتو در حال تست بود تا به ترکیب نفرات اصلی دست پیدا کند.» حسن‌زاده به بیان یک نکته هم اشاره دارد: «در هفته‌های ابتدایی چون تیم‌ها آماده نیستند، می‌توان امتیاز گرفت و امتیاز‌ها را نگه داشت ولی بعد از گذشت پنج هفته تیم‌ها آماده و هماهنگ می‌شوند و بردنشان واقعاً سخت می‌شود. استقلال ۴ بازی انجام داده. مقابل سپاهان شکست خورده و در مقابل دو تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمدند یعنی ملوان و مس کرمان پیروز شده و یک تساوی هم داشته است. باید روند امتیاز‌گیری مطلوب‌تر شود.»  
حسن‌زاده در پایان  حرف‌هایش ابراز امیدواری کرده که استقلال در باز ی با پیکان به نتیجه مطلوب دست یابد و بعد از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان دوباره روی نوار پیروزی قرار بگیرد.


Page Generated in 0.0054 sec