printlogo


کد خبر: 254495تاریخ: 1401/6/14 00:00
فقط ۳۰ دقیقه به میدان خواهی رفت!
مشکل عجیب گریزمان


رسول مجیدی
rasoulmajidi@gmail.com
۷۶ روز تا جام‌جهانی باقی مانده و اکثر ستاره‌های دنیا در تکاپو برای آماده نگه داشتن بدن‌شان هستند تا در قطر بدرخشند. بازیکنان با استعداد دیگر هم در تلاش برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی کشورشان دست و پا می‌زنند و همین شاید کیفیت مسابقات باشگاهی را بالا برده. همه انگیزه دارند. همه می‌خواهند به بهترین شکل ممکن در اولین جام‌جهانی خاورمیانه‌ای شرکت کنند. در این بین البته بعضی‌ها بدشانس هستند. یکی دو ستاره تیم بلژیک فعلاً بدون تیم مانده‌اند. برخی هم در اندیشه‌های مربی جدید باشگاه‌شان جایی ندارند. بعضی‌ها هم مثل آنتوان گریزمان درگیر یک بند قرارداد ۴۰ میلیون یورویی شده‌اند و فقط مجبورند هفته‌ای ۳۰ دقیقه برای باشگاه‌شان به میدان بروند!
 
ماجرا چیست؟
آنتوان گریزمان سال گذشته و به صورت قرضی از بارسلونا به تیم سابقش اتلتیکومادرید بازگشت و بیشتر بازی‌های فصل پیش را به صورت فیکس بازی کرد. حالا مشخص شده است که اگر او در نیمی از بازی‌های دو فصلی که به صورت قرضی به مادرید برگشته (فصل پیش و فصل فعلی) بیش از ۳۰ دقیقه به میدان برود، بند انتقال قطعی‌اش فعال می‌شود و اتلتیکو مادرید باید ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا بپردازد. گریزمان که فصل پیش در ۸۵ درصد بازی‌ها به میدان رفته حالا با تصمیم مدیران باشگاه و تأیید سیمونه قرار است در بیشتر بازی‌های این فصل کمتر از ۳۰ دقیقه بازی کند تا در کل ۲ فصل تعداد بازی‌های بیش از ۳۰ دقیقه‌اش به زیر ۵۰ درصد کاهش پیدا کند.
این خبر ابتدا شایعه به نظر می‌رسید اما هم سایت اتلتیک آن را تأیید کرد و هم روند بازی‌های این فصل اتلتیکو مادرید همین را نشان می‌دهد.
آنتوان گریزمان در ۴ مسابقه اخیر اتلتیکومادرید از حوالی دقیقه ۶۱ وارد میدان شده و هرگز بیشتر از ۳۰ دقیقه بازی نکرده است.
جالب اینجاست که دیه‌گو سیمونه، سرمربی باتجربه روخی بلانکوس، در هفته‌های اخیر و با جدیت تمام شایعات عمدی بودن این تصمیمات را تکذیب کرده و مدعی شده کیفیت عملکرد آنتوان گریزمان در دقایق حضور در میدان برایش مهم‌تر از زمان بازی این بازیکن است.
با این همه در جریان تساوی این هفته اتلتیکومادرید مقابل سوسیداد در حالی که انتظار می‌رفت آنتوان گریزمان پس از به ثمر رساندن گل 3 امتیازی در دیدار گذشته مقابل والنسیا از ابتدا در ترکیب تیم سیمونه قرار گیرد، این بازیکن برای چهارمین بازی متوالی در این فصل درست چند دقیقه بعد از گذشتن زمان بازی از دقیقه 60 برای تیمش به میدان آمد تا به نظر برسد در اتلتیکو مادرید واقعاً خبرهایی است!

ZOOM

آنتوان گریزمان سال گذشته و به صورت قرضی از بارسلونا به تیم سابقش اتلتیکومادرید بازگشت و بیشتر بازی‌های فصل پیش را به صورت فیکس بازی کرد. حالا مشخص شده است که اگر او در نیمی از بازی‌های دو فصلی که به صورت قرضی به مادرید برگشته (فصل پیش و فصل فعلی) بیش از ۳۰ دقیقه به میدان برود، بند انتقال قطعی‌اش فعال می‌شود و اتلتیکو مادرید باید ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا بپردازد.
 


Page Generated in 0.0042 sec