printlogo


کد خبر: 254494تاریخ: 1401/6/14 00:00
خبر

شکست الاهلی در هفته اول
اخطار به احمد نوراللهی
در دیدار پایانی هفته اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر امارات، شباب الاهلی که احمد نوراللهی را به‌عنوان هافبک در اختیار داشت، در استادیوم راشد دبی به مصاف تیم شارجه رفت. این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شارجه تمام شد. احمد نوراللهی، هافبک ایرانی شباب الاهلی که فصل قبل ۲۳ بار بازی کرده بود، مقابل شارجه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و یک کارت زرد هم گرفت.

دومین شکست متوالی پونفرادینا
ناکامی عابدزاده در کلین‌شیت
در چهارچوب دیدارهای هفته چهارم لالیگا ۲ اسپانیا، پونفرادینا در حالی‌ که مثل مسابقات گذشته‌اش امیر عابدزاده را در ترکیب داشت، در ورزشگاه اِل تورالین مقابل خیخون رده نُهمی قرار گرفت. یاران عابدزاده که طی سه مسابقه گذشته‌شان دو پیروزی و یک شکست داشتند، مقابل خیخون هم نتوانستند امتیاز بگیرند و برای دومین بازی پیاپی مغلوب شدند. پونفرادینا با وجود میزبانی از خیخون در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا ۶ امتیازی بماند و در رتبه دهم جدول لالیگا ۲ اسپانیا قرار بگیرد. عابدزاده برابر خیخون چهارمین بازی فصل خود در لالیگا ۲ اسپانیا را انجام داد ولی نتوانست مثل مسابقات اخیرشان کلین‌شیت کند.

اولین باخت با هافبک ایرانی
عزت‌اللهی با شماره 60 در ترکیب وایله
 سعید عزت‌اللهی بعد از شایعه‌های فراوانی که درباره انتقالش به تیم‌های اروپایی و ایرانی شنیده می‌شد، در هفته هشتم لیگ دو دانمارک برای وایله بازی کرد. یاران عزت‌اللهی برابر کوگه نتوانستند به بردهای خود ادامه بدهند و نخستین شکست فصل را متحمل شدند. وایله با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و نتوانست ۲۱ امتیاز خود را افزایش بدهد، اما همچنان صدرنشین لیگ یک دانمارک ماند. سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی وایله پس از مخالفت این باشگاه با جدایی‌اش و تمدید قراردادش، مقابل کوگه نخستین بازی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را انجام داد و از دقیقه ۸۸ وارد زمین شد.

تساوی وایکامب با تفضلی
وایکامب واندررز که رایان تفضلی، مدافع ایرانی-انگلیسی را در ترکیب خود دارد، در هفته هفتم لیگ یک انگلیس به مصاف فلیتوود تاون رفت و با تساوی یک بر یک زمین را ترک کرد. رایان تفضلی در مرکز خط دفاع وایکامب به میدان رفت و یکی از بازیکنان برتر تیمش بود. وایکامب واندررز با کسب 8 امتیاز از 7 بازی در رده چهاردهم لیگ 24 تیمی قرار دارد. این تیم فصل قبل تا پلی‌آف صعود به چمپیونشیپ پیش رفت اما نتوانست در این مسیر به موفقیت برسد.
 


Page Generated in 0.0051 sec