printlogo


کد خبر: 254493تاریخ: 1401/6/14 00:00
مدافع تیم ملی از هوش رفت، کایسری باخت
حسینی- پدرو؛ عجب سر به سری



مرتضی طهوری
روزنامه‌نگار
کایسری‌اسپور که از 4 بازی ابتدایی خود در سوپرلیگ ترکیه 2 برد و 2 شکست به دست آورده و 6 امتیازی بود، این هفته به زمین فنرباغچه رفت تا بازی مقابل این تیم قدرتمند را برگزار کند. هدف کایسری‌اسپور از این بازی، حداقل کسب یک امتیاز بود تا جایگاه خود را در میانه‌های جدول تثبیت کند. مجید حسینی مثل همیشه در ترکیب اصلی کایسری‌اسپور حضور داشت و در قلب خط دفاع این تیم قرار گرفت اما علی کریمی به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش را همراهی کند. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود فنرباغچه تمام شد و کایسری‌اسپور نتوانست با امتیاز زمین را ترک کند. اتفاق تلخ برای ما ایرانی‌ها اما اواسط نیمه اول رخ داد. جایی که مجید حسینی برای ضربه به توپ به هوا بلند شد و ژوائو پدرو نیز همین کار را انجام داد. مهاجم ایتالیایی فنرباغچه و مجید حسینی سر به سر شدند و برخورد شدیدی با هم داشتند که داور بازی را متوقف
کرد.
پزشکان خیلی زود بالای سر حسینی آمدند اما او برای ثانیه‌هایی از هوش رفته بود. با کمک پزشکان اما حسینی به هوش آمد و به بازی ادامه داد. دقیقه 58 اما سرگیجه حسینی باعث شد او به زمین بیفتد. پزشکان او را سوار آمبولانس کردند و مستقیم و خیلی فوری به بیمارستان بردند. مسئولان و بازیکنان کایسری‌اسپور که نگران حسینی بودند، پیگیر ماجرا شدند و در نهایت مدافع ایرانی از بیمارستان مرخص شد. گفته می‌شود حال عمومی حسینی بهتر است اما هنوز مشخص نیست آیا او در بازی بعدی کایسری‌اسپور می‌تواند به میدان برود یا نه؟
مجید حسینی این فصل یکی از بازیکنان مهم کایسری‌اسپور بوده و با نمراتی که کارشناسان به او داده‌اند، دومین بازیکن برتر تیمش محســــــــــــــوب می‌شود. او 5 سالی است که به عضویت تیم ملی در آمده و به همین دلیل در آستانه جام جهانی 2022، مصدومیت او نمی‌تواند خبر خوبی برای فوتبال ایران باشد. هر چند آسیب‌دیدگی او چندان شدید نیست و نمی‌تواند مانع از حضور او در لیست نهایی تیم ملی شود.


Page Generated in 0.0059 sec