printlogo


کد خبر: 254488تاریخ: 1401/6/14 00:00
بد روزی به صخره خوردند


مازیار فیروزی
روزنامه‌نگار ورزشی
سپاهان امسال طوری یارگیری کرده که هواداران این تیم قهرمانی در لیگ برتر را کمترین حق خودشان می‌دانند. البته بی‌انصافی است اگر در کنار آنها پرسپولیس و استقلال را هم قرار ندهیم اما تفاوتی که سپاهانی‌ها با دو تیم پایتخت‌نشین دارند، انگیزه‌های‌شان برای قهرمانی است. سال‌هاست که آنها رنگ جام را ندیده‌اند و امسال طوری وارد بازار نقل و انتقالات شدند تا نشان بدهند که می‌خواهند اتفاقاتی بیفتد. از همان هفته نخست هم پرقدرت شروع کردند اما تساوی مقابل گل‌گهر در سیرجان و شکست مقابل فولاد کار را خراب کرد. مثل دست‌اندازی که مقابل خودرویی قرار می‌گیرد، سپاهان یک ترمز بد زد و باز از قافله عقب افتاد!
درست است که فاصله آنها تا صدر جدول فقط یک امتیاز است اما آنها در هفته بدی به صخره خوردند؛ به بازی با ذوب‌آهن و بازی در دربی اصفهان. حریفشان از 4 بازی 4 امتیاز گرفته است و بدون شک می‌آید که در این بازی امتیاز از دست ندهد. آن هم با تفکرات یک سرمربی به‌نام مهدی تارتار که بیشتر از حمله به دفاع فکر می‌کند.
سپاهان اگر قرار است مدعی برای قهرمانی باشد نباید در این بازی امتیاز از دست بدهد. این بازی برای آنها شاید سخت‌تر از بازی مقابل استقلال و پرسپولیس باشد و شاید در این مقطع زمانی حساس‌تر. آنها بد روزی به صخره خوردند، بد روزی... .
 


Page Generated in 0.0056 sec