printlogo


کد خبر: 254487تاریخ: 1401/6/14 00:00
دربی برای استاد پات


یونس علیزاده
روزنامه‌نگار ورزشی
سپاهان در آخرین بازی خود یک خاطره بد برای هوادارانش بر جای گذاشت. آنها براحتی نوشیدن یک لیوان آب، در آخرین دقایق بازی مقابل فولاد گل خوردند و شکست را پذیرفتند. یک شوک کامل برای تیمی که خوب شروع کرد اما کم‌کم مشغول حراج امتیازاتش شده و انگار از یاد برده که یکی از بهترین تیم‌های ایران را در اختیار دارد.
حالا این تیم باید برابر ذوب‌آهن به میدان برود. ذوبی‌ها هر چقدر مشکل داشته باشند، بستن بازی‌ها را بلدند. آنها می‌توانند روی نوار بحران سپاهان سوار شوند و تیم مورایس را گیر بیندازند.
دربی برای ذوبی‌ها خوش‌موقع است. آنها بعد از 4 تساوی، براحتی می‌توانند لقب «استاد پات» را از آن خود کنند و حالا فرصت دارند تا با حمله به تیم سپاهان، به روزهای خوب خود لبخند بزنند. آن هم سپاهانی که در دو بازی گذشته، 5 امتیاز از دست داده و شاکی است. هم می‌تواند خشمگین باشد و هم بدون تمرکز. مهدی تارتار بازی با این تیم‌ها را خوب بلد است. او می‌تواند حریفش را در زمین خودی گرفتار کند و در یک چشم بر هم زدن، چک اول را بزند.
 آیا این اتفاقات برای دربی نصف جهان روی می‌دهد؟ آیا ذوب‌آهن بار دیگر سپاهان را در اصفهان، قبض روح می‌کند؟ بگذارید ببینیم عصر امروز چه می‌شود.


Page Generated in 0.0055 sec