printlogo


کد خبر: 254486تاریخ: 1401/6/14 00:00
موج مکزیکی هوادار


ایمان شیرازی
روزنامه‌نگار ورزشی
هوادار در لیگ بیست و دوم، دومین سال حضورش را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد. آنها که اولین بار فصل گذشته پس از صعود از لیگ آزادگان به لیگ برتر آمدند با نتایج بسیار خوبی نسبت به تیمی که برای اولین بار در لیگ حضور پیدا می‌کند ظاهر شدند و توانستند با 34 امتیاز و در رده یازدهم، لیگ را به پایان برسانند.
هواداری‌ها با پایان فصل گذشته تدارکات زیادی برای لیگ بیست و دوم دیدند و با حضور ساکت الهامی روی نیمکت بنفش‌پوشان و هزینه زیاد در نقل و انتقالات نشان دادند که قصد ماجراجویی زیادی را در لیگ بیست و دوم دارند. اما پس از برد یک بر صفر هفته اول مقابل آلومینیوم روند نزولی و سینوسی شاگردان ساکت الهامی آغاز شد.
 آنها به ترتیب از هفته دوم تا چهارم یک مساوی، یک باخت و دوباره یک مساوی به دست آوردند که با شرایطی کاملاً متزلزل به بازی با صدرنشین لیگ یعنی پرسپولیس برسند.
هواداری‌ها هنوز برد و باختی را در بازی‌های رو در رو مقابل پرسپولیس ثبت نکرده‌اند و هر دو بازی فصل گذشته با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. حالا شاگردان الهامی فرصت این را دارند که با امتیاز گرفتن از قرمزپوشان خود را از شرایط بی‌ثبات نجات دهند چون بخوبی می‌دانند باخت مقابل پرسپولیس سقوط آزاد این تیم است.


Page Generated in 0.0043 sec