printlogo


کد خبر: 254484تاریخ: 1401/6/14 00:00
نیاز به نزدیک شدن به استانداردها

فرخ حسابی
روزنامه‌نگار ورزشی
هوادار، تیمی که با رضا عنایتی شکل گرفت و به لیگ صعود کرد و در دور اول لیگ برتر هم با این مربی- مدیر شرکت کرد، حالا به دنبال ارائه هویتی جدید و متفاوت با سرمربی جدید خود است. ساکت الهامی، مربی‌ای است که در سال‌های اخیر سطح خود را از دستیاری به سرمربیگری ارتقا داد و با دو تیم پرطرفدار تراکتورسازی و نساجی چالش سرمربیگری را شروع کرد.
ویژگی اصلی او اما در همه این سال‌ها، چه به عنوان دستیار و چه به عنوان سرمربی، بدون تغییر باقی ماند: یک مربی پرحاشیه، پرجنجال، اهل درگیری‌های کلامی و حتی فیزیکی در شدیدترین حالت ممکن!
مربی‌ای که برخلاف اسمش نه تنها ساکت نیست بلکه هیاهوسازی را جزو ابزار کار خود قرار داده است. این ویژگی باعث شده توانایی‌های فنی الهامی معمولاً کمتر دیده شود و همواره زیر سایه جنجال‌های او باشد. او برای رسیدن به جایگاهی بالاتر از آنچه که در حال حاضر دارد و برای زود ناپدید نشدن در فوتبال ایران، نیاز به تغییر در نوع رفتار و البته تلاش برای ارتقای سطح فنی خود دارد. جدایی او از نساجی آن هم بعد از قهرمانی بی‌سابقه این تیم در جام حذفی، که از سوی باشگاه نساجی دلیل آن «انجام حرکتی ناشایست» عنوان شد نشان داد که مسائل انضباطی و اخلاقی ساکت الهامی ظاهراً در حال تبدیل شدن به یک بحران برای خود او است. امروز مقابل پرسپولیس و به طور کلی در این فصل، الهامی فرصت دارد که نگاه افکار عمومی نسبت به خود را تغییر دهد و در استانداردهای یک مربی حرفه‌ای و بزرگ رفتار کند.


Page Generated in 0.0062 sec