printlogo


کد خبر: 254483تاریخ: 1401/6/14 00:00
رسیدن به ایستگاه ساکت

 هومن جعفری
روزنامه‌نگار ورزشی
بعد از برد ارزشمند در دیدار هفته گذشته، حالا پرسپولیس این فرصت را پیدا کرده تا با خیالی آسوده‌تر از قبل به مصاف حریفان برود. رقبای سرخپوشان این روزها سرشان گرم خودشان است.
استقلال مدافع عنوان قهرمانی، این روزها درگیر لج و لجبازی‌های تاکتیکی مربی پرتغالی با بازیکنانی است که می‌توانند تأثیرگذار باشند اما اصلاً راهی به ترکیب اصلی پیدا نمی‌کنند.
سپاهان بعد از شروع طوفانی، حالا امتیاز است که از دست می‌دهد و به آرامی در حال تبدیل شدن به تیمی است که می‌توان از آن، امتیاز گرفت.
گل‌گهر دو امتیاز کم دارد و به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی با وجود اینکه در آستین خود حربه‌هایی دارد اما هنوز نتوانسته تیمش را جمع و جور کند. فولاد هم به آرامی مشغول برگشتن به بازی است و هم‌امتیاز سرخ‌ها قدم برمی‌دارد.
 نکونام توانسته به بهترین شکل ممکن خودش را سوار کار کند و به نظر، امسال سال او است.
برای پرسپولیس فصل خوب شروع نشد اما ضعف رقبا و لغزش‌هایشان کمک کرد تا امتیازات هدر رفته هفته‌های اول جبران شود. یحیی گل‌محمدی با ترمیم خط حمله و آوردن دو بازیکن خارجی اثرگذار، حالا امیدوار است دوباره قهرمانی‌های لیگ را تکرار کند.
امر محالی هم نیست و نیروی انسانی کافی برای این کار را دارد. او فقط کمی شانس می‌خواهد و چند برد دیگر تا جایش را روی صندلی سفت کند و به درویش و تلاش‌های پنهانی‌اش برای حذف او، پوزخند بزند.
این اما کل ماجرا نیست. آنها مقابل هوادار کار خیلی آسانی در پیش ندارند خاصه اینکه ساکت الهامی در بازی تدافعی تبحر خوبی دارد.
پرسپولیس با صفر گل خورده بهترین خط دفاع را دارد و هوادار با دو گل خورده یکی از خطوط دفاعی موفق این فصل تا اینجاست و تقابل این دو خط دفاع قدرتمند می‌تواند جذاب باشد. ببینیم ساکت الهامی برای توقف ارتش تهاجمی سرخ‌ها، به چه تدابیری دست خواهد زد.
 


Page Generated in 0.0055 sec