printlogo


کد خبر: 254480تاریخ: 1401/6/14 00:00
روز سخت ملوان


عملکرد خوب ملوان بندر انزلی و صعود این تیم پس از سال‌ها از لیگ دسته اول به لیگ برتر، هواداران و تماشاگران این تیم را به نمایش مطلوب در لیگ برتر و تکرار روزهای خوش گذشته امیدوار کرد.
اما گذشت تنها چند هفته از مسابقات برای پی بردن به اینکه ملوان همچنان در فرم لیگ یک باقی مانده و توانایی با تیم‌های لیگ برتر را ندارد مشخص شد.
اتفاقی که غفور جهانی پیشکسوت این تیم در گفت‌و‌گو با ایران ورزشی به آن اشاره داشت و برای رهایی از آن جذب چند بازیکن لیگ برتری را پیشنهاد داد.
نکته‌ای که از سوی ملوان توجهی به آن نشد. قو‌های سپید که از چهار مسابقه تنها 2 امتیاز کسب کرده‌اند و در رتبه شانزدهم جدول رتبه‌بندی لیگ برتر قرار دارند در حالی برای مصاف با شاگردان امیر قلعه‌نویی به سیرجان سفر می‌کنند که باتوجه به قدرت و عملکرد گل‌گهر سیرجان شانس‌شان برای کسب پیروزی و حتی تساوی در پایین‌ترین حالت ممکن قرار دارد.
از طرف دیگر گل‌گهر سیرجان هم در حالی به این بازی می‌رسد که شاگردان قلعه‌نویی هم با توجه به هزینه‌های این تیم در بازار نقل و انتقالات نتایج خوبی کسب نکرده اما نکته امیدوار‌کننده برای هواداران گل‌گهر سیرجان نتیجه‌گیری تیم‌های تحت هدایت قلعه‌نویی مقابل تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر است. البته نباید فراموش کرد که قرعه ملوان برای آغاز لیگ، سخت‌ترین قرعه ممکن بود.
حال باید دید در پایان سه امتیاز بازی به کدام تیم می‌رسد و در هفته‌های آینده چه عملکردی از این دو تیم شاهد خواهیم بود.


Page Generated in 0.0047 sec