printlogo


کد خبر: 254454تاریخ: 1401/6/14 00:00
تیمی که در حد قهرمانی نشان نمی‌دهد
ستارگان بی‌فروغ لیورپول



گل دیرهنگام فابیو کاروالیو برای لیورپول مقابل نیوکاسل به این معنا بود که او در بازی با اورتون در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. با این حال، تصور چنین ترکیب تهاجمی‌ای دشوار بود. او در کنار هاروی الیوت و فابینیو در مرکز خط میانی قرار گرفت و به این ترتیب، پنج بازیکن از لیورپول حمله می‌کردند. وقتی کاروالیو و الیوت صاحب توپ می‌شدند، خطرناک بودند، اما این اتفاق زیاد نمی‌افتاد. کلوپ پس از بازی گفت: «این یک دربی واقعی بود.» اما آیا تصمیم به بازی دادن به الیوت و کاروالیو در چنین دیداری مناسب بود؟
کاروالیو بین دو نیمه به‌دلیل مصدومیت تعویض شد. اما روبرتو فیرمینو جای او را گرفت. به هر حال به نظر می‌رسد در دیدارهایی که تا این حد حساس نیستند، بشود از این سیستم بهره گرفت.
 
حضور پررنگ تسیمیکاس
در دربی‌ها، برخی بازیکنان پررنگ می‌شوند. مانند کاستاس تسیمیکاس. او در نبرد با آنتونی گوردون عالی کار کرد و این بازیکن اورتون مجبور شد به سمت دیگر زمین نقل مکان کند. این مدافع کناری یونانی لیورپول در حملات هم خطرناک بود و روی ضربات ایستگاهی هم خوب کار کرد. او همچنین یک فرصت گل‌زنی داشت، اما زاویه برای یک بازیکن چپ‌پا خوب نبود.
 
پنج تعویض
کلوپ بین دو نیمه روبرتو فیرمینو را به زمین فرستاد و در دقیقه ۶۰ هم دو مدافع کناری‌اش را تغییر داد. فیرمینو باعث شد خط میانی بهتر شود ولی کنترل میانه میدان در چنین دیداری دشوار بود. لیورپول چندین موقعیت خوب داشت و از این نظر، تعویض‌ها خوب بودند، اما اورتون هم در ضدحملات خطرناک بود. تعویض‌ها باعث شد بازی جذاب‌تر شود و لیورپول فرصت برد را هم پیدا کند، هر چند که از آن استفاده نکرد.
ستارگان بی‌فروغ
ترنت الکساندر-آرنولد، ویرجیل فن‌دایک و محمد صلاح بهترین شروع ممکن را نداشته‌اند. صلاح البته تلاشش را کرده و روی گل‌های لیورپول اثرگذار بوده است، اما به نظر می‌رسد که او هنوز در خط حمله جدید لیورپول جا نیفتاده است. فن‌دایک هم بد نبوده، ولی جو گومز بهترین مدافع لیورپول تا اینجای فصل بوده است. الکساندر-آرنولد هم از فرم خود ناراضی است. البته طبیعی است، چون این بازیکنان در فصل گذشته زیاد بازی کردند و تعطیلات تابستانی هم کوتاه بود.
 
نگاه به ناپولی
ماتیپ، دیوگو ژوتا، جیمز میلنر، روبرتو فیرمینو و آرتور، خرید جدید لیورپول روی نیمکت نشسته بودند. لیورپول بدون تردید حالا اوضاع بهتری دارد. تیاگو و ابراهیما کوناته هنوز به میادین برنگشته‌اند و کالوین رمزی هم هنوز اثرگذار نبوده است. نگاه کلوپ در این بازی به دیدار با ناپولی هم بود.


Page Generated in 0.0054 sec