printlogo


کد خبر: 254449تاریخ: 1401/6/14 00:00
خبر

زور عسگری هم به طلا نرسید

بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- مردان نیز نتوانست طلایی شود و تنها با کسب مدال نقره لیگ جهانی کاراته (پرمیر لیگ) باکو به کار خود خاتمه داد.
بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- آقایان کشورمان که با چهار پیروزی راهی فینال لیگ جهانی (پرمیر لیگ) باکو۲۰۲۲ شده بود شب گذشته  مقابل نورکانات آژیکانو از قزاقستان سه بر دو نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره این رقابت‌ها را بدست آورد. نماینده وزن
۷۵- آقایان در مرحله حذفی با نتیجه یک بر صفر آندری زاپلیتنی از اوکراین را شکست داد و همچنین در مسابقه نیمه نهایی نیز تایگو دوارته از پرتغال را با نتیجه ۴ بر ۲ پشت سر گذاشته و فینالیست شده بود.

۱۶ شهریور؛ آغاز کوراش جوانان آسیا

رقابت‌های کوراش قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی شهر چونبوری در کشور تایلند از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور‌ماه با حضور ۱۵ کشور از جمله ایران برگزار می‌شود. مسابقات کوراش قهرمانی جوانان آسیا به‌مدت چهار روز در مجموعه ورزشی دانشگاه کاتسرات به‌عنوان معتبرترین مؤسسه آموزشی در تایلند برگزار می‌شود. پردیس عیدی‌وندی در وزن 57- کیلوگرم، هدیه یزدانی در 63- کیلوگرم، آتوسا نمامی در 78- کیلوگرم، کیمیا آزموده در 87+ کیلوگرم اعضای تیم دختران ایران هستند که با سرمربیگری بتول پاکروح ترکیب تیم کوراش جوانان را تشکیل می‌دهند. سیدحبیب مهنانی در 55- کیلوگرم، مهدی قره‌غاش در 60- کیلوگرم، امیرحسین حبیب زیارت در 66- کیلوگرم، رامین احمدزاده در 73- کیلوگرم، ابوالفضل عفتی ارکان در 81- کیلوگرم، مرصاد احمدزاده در 81- کیلوگرم، امیر محمدی بریمانلو در 90- کیلوگرم، پوریا مهنانی در 100- کیلوگرم و محمدرضا وحدانی در 100+ کیلوگرم، تیم کوراش جوانان پسر را تشکیل می‌دهند.

پایان گرندپری پاریس برای تکواندوی ایران
حذف هر سه نماینده

تیم ملی تکواندوی بانوان با شکست هر سه نماینده خود به کارش در گرندپری پاریس پایان داد. تکواندوی بانوان با سه نماینده در این رقابت‌ها حضور داشت. آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها اکرم خدابنده بود که در دومین دور با شکست مقابل حریفی از آلمان، از دور مسابقات کنار رفت. خدابنده در دور نخست مقابل سولن آوولت از فرانسه با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید اما در دومین مبارزه برابر لورنا براندل از آلمان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. پیش از خدابنده هم، کوثر اساسه، نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم ایران با شکست در دومین مبارزه از دور رقابت‌ها کنار رفت. تیم ملی تکواندوی بانوان در مسابقات گرندپری پاریس با سه نماینده حضور دارد که دو نماینده از دور رقابت‌ها کنار رفتند. بعد از شکست ناهید کیانی در روزنخست نوبت به کوثر اساسه رسید تا در روز دوم با شکست مقابل نیکل کلپاک دارنده مدال نقره اروپا از کرواسی حذف شود.

 
 


Page Generated in 0.0070 sec