printlogo


کد خبر: 254443تاریخ: 1401/6/14 00:00
خبر

اعزام ۲ شطرنج‌باز ناشنوا به مسابقات جهانی لهستان

دو شطرنج‌باز مرد به مسابقات جهانی ناشنوایان که شهریور به میزبانی لهستان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.‌ مسابقات جهانی شطرنج ناشنوایان ۲۳ شهریور در لهستان برگزار می‌شود و آروین رحمت‌پور و پوریا جمالی برای نخستین بار عازم مسابقات جهانی می‌شوند. این مسابقات قرار بود آبان‌ماه در کره جنوبی برگزار شود که کشور میزبان به خاطر بحث کرونا یک سال این مسابقات را به تعویق انداخت. این در حالی است که تمرینات ورزشکاران ناشنوا در رشته‌های دیگر در حال انجام است.
فقط تیم فوتبال ناشنوایان به‌دلیل تغییر در برنامه مسابقات اردوهای خود را تعطیل کرده است.
 
صدور حکم قطعی 8/13 هزار دلاری
تیروکمان و یک دردسر قدیمی

در مجمع عمومی فدراسیون تیر و کمان بر اساس گزارش ارائه شده اعلام شد که با استناد به حکم قطعی دادگاه باید ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلار به مربی وقت تیم‌ملی تیر و کمان پرداخت شود.  بر اساس حکم قطعی دادگاه، فدراسیون تیر و کمان مکلف به پرداخت هزینه ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری به مربی وقت تیم‌ملی تیر و کمان است و باید این مبلغ را به‌صورت ریالی یا ارزی به نرخ روز پرداخت کند و باید بدانیم این پرونده مربوط به پاداش‌ها و سایر موارد مربوط به این مربی وقت تیم ملی تیر و کمان است.  ظاهراً این مبلغ متعلق به آقای دون سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان است که چند سالی از فسخ  قرار‌دادش می‌گذرد.

یخچالی، شاید در شهرداری گرگان

بهنام یخچالی که از تیم آلمانی MBC جدا شده، دلیل این تصمیم‌اش را راحت نبودن با نقش جدیدش عنوان می‌کند. روز شنبه باشگاه میتل دوچر آلمان اعلام کرد که قرارداد خود را با بهنام یخچالی، ستاره تیم ملی بسکتبال ایران فسخ کرده و با «کریس» امریکایی به‌عنوان جایگزین گارد ایرانی به توافق رسیده است.
یخچالی درباره دلیل جدایی خود از این تیم و پایان دادن به فعالیت اش در بوندس‌لیگا می‌گوید: «برای فصل جدید مسابقات نقشی جدید برای من در تیم مد نظر داشتند که با آن راحت نبودم، به همین دلیل پس از انجام مذاکرات از این تیم جدا شدم.»
او تأکید دارد که فعلاً تصمیمی برای آینده ندارد: «فعلاً چیزی مشخص نیست و باید صبر کنیم تا شرایط بررسی شود.»
در حال حاضر شنیده می‌شود که اگر گارد تیم ملی ایران با تیم‌ خارجی دیگری به توافق نرسد، باشگاه شهرداری گرگان یکی از اصلی‌ترین مشتریان بهنام یخچالی برای فصل پیش روی لیگ برتر است.
 


Page Generated in 0.0047 sec