printlogo


کد خبر: 254429تاریخ: 1401/6/14 00:00
ساپینتو راه مجیدی را نمی‌رود
رضایی در حذفی بازی نخواهد کرد

فصل گذشته فرهاد مجیدی در تلاش بود که به دروازه‌بان‌هایش به‌صورت چرخشی بازی دهد و از سید‌حسین حسینی در لیگ و از علیرضا رضایی در جام حذفی استفاده کرد.
این سیستم که در همه جای دنیا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، فصل گذشته باعث از دست رفتن یک جام شد و در ضربات پنالتی بازی نیمه نهایی با نساجی قائمشهر، رضایی نتوانست هیچ یک از پنالتی‌ها را مهار کند و استقلال از جام کنار رفت.
 این فصل به نظر می‌رسد استراتژی ساپینتو در به کار‌گیری دروازه‌بان‌ها کاملاً متفاوت است و به حسینی اعلام کرده که خود را برای بازی در تمام جام‌ها آماده کند. با این حساب کار علیرضا رضایی سخت‌تر از قبل خواهد شد و برای رسیدن به دروازه استقلال یا باید منتظر عملکرد بسیار بد حسینی باشد و یا منتظر باشد شماره یک استقلال دچار مصدومیت شود. با این حال سید‌حسین در سالی که در آن جام جهانی برگزار می‌شود، تمام تلاشش را می‌کند که بهترین فرم آمادگی و عملکرد را داشته باشد و رضایی روی نیمکت در انتظار فرصت بماند. تمرینات اختصاصی حسینی و حفظ آمادگی به احتمال زیاد شانس رضایی را برای ورود به ترکیب اصلی استقلال خواهد بست و هیچ بعید نیست این دروازه‌بان که فصل پیش مورد توجه بود، نیم فصل جدا شود.


Page Generated in 0.0043 sec