printlogo


کد خبر: 254428تاریخ: 1401/6/14 00:00
احتمال تداوم نیمکت‌نشینی مقابل پیکان
شهباززاده نمره قبولی نگرفت


سجاد شهباززاده یکی از بازیکنانی است که از ابتدای لیگ برتر مورد توجه سرمربی استقلال قرار گرفت و ساپینتو این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار داد.
این تصمیم در حالی اتخاذ شد که حتی در دوران آماده‌سازی پیش از شروع فصل نیز شایعاتی درباره احتمال جدایی این بازیکن از استقلال به گوش می‌رسید اما ساپینتو در آن برهه نظر دیگری داشت و بر این باور بود که شهباززاده که در سپاهان نیز عملکرد مطلوبی از خود به جا گذاشته می‌تواند به استقلال کمک کند و به همین دلیل او را از هفته اول در ترکیب قرار داد.
حضور سجاد در ترکیب اصلی استقلال اما تا به امروز منجر به ثبت گل یا پاس گلی نشده و این بازیکن عملکرد غیرقابل دفاعی داشته است. یکی از دلایلی که سبب شد شهباززاده مقابل نفت مسجدسلیمان بازی نکند درواقع همین موضوع است و حالا باید دید که در بازی با پیکان آیا سرمربی استقلال دوباره به این بازیکن اعتماد خواهد کرد یا خیر؟!
 بازیکنی که نتوانسته نظر مثبت ساپینتو را در بازی‌های رسمی تیمش جلب کند و به نوعی سرمربی استقلال را منتظر گذاشته تا اگر بازیکن آماده‌ای برای خط حمله یافت گزینه جدید را در ترکیب اصلی به کار گیرد. هیچ بعید نیست شهباززاده مقابل پیکان نیز از روی نیمکت نظاره‌گر بازی تیمش باشد و بار دیگر حضور در ترکیب اصلی را از کف بدهد.


Page Generated in 0.0048 sec