printlogo


کد خبر: 254423تاریخ: 1401/6/14 00:00
تیم ملی



بلاتکلیفی تیم امید، تیم ملی را هم دچار مشکل کرد

به‌گفته مدیر تیم ملی فوتبال ایران به‌دلیل بلاتکلیفی تیم امید، برنامه شاگردان اسکوچیچ نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.
حمید استیلی، دیروز (یکشنبه) اعلام کرد دیدار تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان با تیم امید که قرار بود در اردوی داخل کشور برگزار شود، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
استیلی دلیل این موضوع را صحبت‌های مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید اعلام کرده که گفته است قراردادی ندارد و اردویی برای تیم امید در نظر گرفته نشده است. او همچنین اعلام کرد در صورتی که تکلیف تیم امید مشخص نشود، احتمالاً با تیم جوانان بازی خواهند کرد، اگرچه اسکوچیچ باید تصمیم نهایی را بگیرد.

یک تیم اروپایی در صف بازی با تیم ملی امید

در شرایطی که پیش از این بحث برگزاری بازی تیم‌های بزرگسالان و امید کشورمان در تاریخ 27 شهریور مطرح شده بود، طبق اعلام حمید استیلی با توجه به قرارداد نداشتن مهدی مهدوی‌کیا با فدراسیون و اینکه ظاهراً ملی پوشان امید در فیفادی پیش رو برنامه‌ای ندارند، این بازی به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد.
 این در شرایطی است که ظاهراً فدراسیون فوتبال بلاروس به تازگی با ارسال دعوتنامه‌ای از تیم ملی امید دعوت کرده تا در فیفادی آبان دو بازی دوستانه با ایران برگزار کند. در صورت قطعی شدن ادامه همکاری مهدوی‌کیا با فدراسیون فوتبال و موافقت او با این پیشنهاد، ملی پوشان امید در آن زمان برای برگزاری این دو بازی تدارکاتی راهی بلاروس می‌شوند.

جنگ داخلی علیه شگفتی احتمالی ایران
آیا تیم ملی ایران دو تکه شده است؟

مایکل چرچ، نویسنده رویترز در هنگ‌کنگ، در مقاله‌ای به بررسی وضعیت فوتبال ایران و شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی تحت تأثیر حضور مجدد مهدی تاج بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال و مقایسه آن با شرایط تیم ملی پیش از جام جهانی 98 فرانسه پرداخته که در ادامه آن را می‌خوانید:
«امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام، بازیکنان سابق تیم ملی نیز توسط طرفداران جایگزینی یک مربی ایرانی به جای سرمربی کروات - بویژه سیاستمدارانی که مشتاق دیدن یک مربی داخلی برای مقابله با امریکا هستند - مطرح شده‌اند، در حالی که رختکن تیم بین طرفداران اسکوچیچ و بازیکنانی که می‌خواهند او از هدایت تیم ملی کنار برود، دو تکه شده است.»
در این گزارش بعد از اشاره به بلاتکلیفی اسکوچیچ و شباهت‌های وضعیت تیم ملی در آستانه جام جهانی قطر با تیم ملی در آستانه جام جهانی فرانسه، نوشته است: «تیم کنونی ایران، به سردستگی دو مهاجم مقیم اروپا، مهدی طارمی و سردار آزمون، همچنان می‌تواند در گروهی که انگلیس و ولز نیز در آن حضور دارند، معجزه خلق کند.»


Page Generated in 0.0048 sec