printlogo


کد خبر: 251106تاریخ: 1401/5/3 00:00
سوژه



زمین سفت عامل مصدومیت‌هاست

گفته می‌شود یکی از دلایل مصدومیت‌های متعدد بازیکنان پرسپولیس در تمرینات پیش فصل چمن نامناسب و زمین سفت ورزشگاه شهید کاظمی است. پرسپولیس تمرینات و بازی‌های دوستانه‌اش را کلاً در این ورزشگاه انجام می‌دهد. بازیکنان هم از سفتی زمین این مجموعه شاکی هستند و می‌گویند همین مسأله باعث مصدومیت آنها شده. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس زمین تمرین دیگری در اختیار ندارد و مجبور است تمام تمرینات و بازی‌های دوستانه بعدی‌اش را هم در این ورزشگاه انجام دهد.

بیمارستان 5 تخت خوابی پرسپولیس
فقط کمال هفته بعد برمی‌گردد

آنقدر تعداد مصدومان پرسپولیس زیاد شده که بالاخره باشگاه تصمیم گرفت تا از زبان پزشک تیمش آخرین وضعیت آنها را بازگو کند. دیروز علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس، آخرین وضعیت 5 بازیکن مصدوم پرسپولیس را تشریح کرد.
وحدت هنانوف: این بازیکن در بازی دوستانه برابر نساجی مازندران از ناحیه زانو دچار کشیدگی رباط داخلی MCL شد و طی بررسی‌های به عمل آمده، حدود سه تا چهار هفته از تمرینات تیمی دور خواهد بود و کادر پزشکی تلاش می‌کند این بازیکن را هر چه سریع‌تر به تمرینات گروهی باز گرداند.
مهدی ترابی: مهدی دچار کشیدگی عضله چهار سر شده بود که با اقدامات پزشکی و تمرینات اختصاصی، وی در هفته پیش رو به تمرینات گروهی باز خواهد گشت.
حامد پاکدل: این بازیکن دچار کشیدگی عضله کشاله ران شده بود و تحت نظر کادر پزشکی تیم قرار گرفت و سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به تمرینات تیمی باز گردد.
کمال کامیابی‌نیا: خوشبختانه با تلاش و فعالیت کادر پزشکی، کمال دیروز (شنبه) به تمرینات گروهی بازگشت و در اکثر برنامه‌های تیمی شرکت داشت و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.
مهدی عبدی: عبدی نیز بعد از مصدومیتی که در تمرین به آن دچار شد به ام‌آر‌آی اعزام شد که مشخص شد از ناحیه عضله چهارسر ران دچار کشیدگی شده و باید دو تا سه هفته زیر نظر کادر پزشکی باشد.
با توجه به گفته‌های حقیقت به نظر می‌رسد پرسپولیس در بازی دوستانه‌اش مقابل مس کرمان این 5 بازیکن را در اختیار نداشته باشد هرچند برخی از آنها به بازی بعدی مقابل ذوب آهن هم نخواهند رسید.


Page Generated in 0.0055 sec