printlogo


کد خبر: 251069تاریخ: 1401/5/3 00:00
اژدهای مهربان آقای سرمربی


هومن جعفری
روزنامه‌نگار ورزشی
اسکوچیچ با اشاره به ناراحتی و دلخوری‌اش از حواشی شکل گرفته در روزهای اخیر گفت: «یکی از دلایلی که نسبت به گذشته خوشحال نیستم، همه شایعاتی است که می‌شنوم.
همه عمرم را در فوتبال گذرانده‌ام و عاشق فوتبال هستم. سعی می‌کنم روحیه مثبت و لبخندم را همیشه حفظ کنم. خیلی از گروه‌ها بودند که به‌خاطر منافع خود می‌خواستند ما را زمین بزنند ولی من هم یک اژدهای درون دارم که شاید خیلی دیده نشده ولی درون تیم خیلی‌ها با آن سر و کار داشته‌اند!»
اقتدار در کارهای تیمی مهم‌ترین واژه‌ای است که می‌تواند به تعیین سرنوشت آن تیم کمک کند. شاید بقیه واژه‌ها مسیر را مشخص کنند اما اقتدار، همان اراده‌ای است که در نهایت می‌تواند یک گروه کماندو را از میان دریایی طوفانی، ساحلی پر از گل و سنگ و مسیری پر از سنگلاخ به مقصد برساند.
اقتدار یک واژه دوطرفه است. بخشی از اقتدار در درون شماست و بخشی دیگر را از بیرون دریافت می‌کنید. آنچه از درون شما بیاید، نیروی اراده شماست برای رسیدن از نقطه الف به ب و حذف کردن هر مانع یا همسفر شکاکی که بین این دو نقطه ایستاده.
بخش دیگر اقتدار از بیرون می‌آید. از رئیس یا تشکیلاتی که شما را برگزیده. از همسفرانی که داری. از افسرانی که انتخاب کرده‌ای تا رابط تو با زیردستانت باشند. از زیردستانی که باید جان و نام و شهرت و انرژی خود را در دستان تو بگذارند.
در نهایت احترام به دراگان یا همان اژدهای خودمان، شما این اقتدار را نه از خودت ‌داری نه از بیرون. نه مربی بزرگی بودی که بگوییم مثل کی‌روش قبلاً این مسیر را رفته‌ای و نه کسی پیشتیبان
شماست.
 شما بزرگترین بی‌اقتدار تاریخ مربیگری ایران می‌شوی برادر من! اژدهایت را هم بده گربه محل بخورد.


Page Generated in 0.0064 sec