printlogo


کد خبر: 251065تاریخ: 1401/5/3 00:00
خبر


وزنه‌برداری نوجوانان آسیا
کولاک سه طلایی سنگین وزن ایران
در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا طاها نعمتی در دسته 102+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان به مصاف رقیبان خود رفت.
این وزنه‌بردار نوجوان در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 150 کیلوگرمی مدال طلا را از آن خود کرد. او در حرکات دوم و سوم وزنه 162 کیلوگرم را نتوانست مهار کند.
نعمتی در دو ضرب و در حرکت اول وزنه 180 کیلوگرمی را مهار کرد و با همین رکورد طلای خود را مسجل کرد. نعمتی در حرکت دوم 190 کیلو را مهار کرد و در حرکت سوم وزنه 200 کیلو را بالای سر نبرد. او در مجموع هم با 340 کیلو اول شد و با اقتدار مدال طلا را به گردن آویخت.
بدین ترتیب نعمتی با
3 طلا قهرمان آسیا شد و لقب قوی‌ترین نوجوان آسیا را به خود اختصاص داد. به این ترتیب قدرت فوق سنگین در وزنه‌برداری آسیا همچنان در اختیار ایران ماند و نوید ظهور یک وزنه‌بردار فوق سنگین آینده‌دار دیگر به وزنه‌برداری ایران داده شد.
 
محرومیت دو ورزشکار به خاطر دوپینگ
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ 2 ورزشکار را محروم کرد. هاشم یادگاری ورزشکار رشته دوومیدانی ناشنوایان (4 سال) و صبا کرمعلی از رشته ورزشی کوراش (3 ماه) از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.  ماده ممنوعه مصرفی هاشم یادگاری «استانوزولول و مسترولون» و ماده ممنوعه مصرفی صبا کرمعلی «اسپیرونولاکتون» بوده است.
 
لیگ برتر دوچرخه‌سواری
قهرمانی صفرزاده در تایم تریل انفرادی
مرحله دوم لیگ برتر جاده آقایان با رقابت ۳۰ رکابزن در بخش تایم تریل انفرادی به میزبانی شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد.
در نخستین روز این رقابت‌ها ۳۰ رکابزن از ۱۲ تیم در خط استارت مسابقه تایم تریل انفرادی قرار گرفتند و مسیر ۲۴ کیلومتری را سپری کردند.
در پایان این مسابقه سعید صفرزاده از تیم آرویچ شرق مازندران به ‌عنوان نخست این مسابقات دست یافت. حسین عسگری از تیم هورسان رامسر نیز دوم شد و بهنام آرین در رتبه سوم قرار گرفت.

نتایج تایم تریل انفرادی در مسافت ۲۴ کیلومتر:
۱- سعید صفرزاده ۲۹/۰۲/۵۵۸ دقیقه
۲- حسین عسگری ۲۹/۳۴/۲۰۰ دقیقه
۳- بهنام آرین ۲۹/۳۹/۲۲۹ دقیقه
مسابقات مرحله دوم لیگ برتر جاده امروز با رقابت ۸۰ رکابزن از ۱۲ تیم در ماده استقامت جاده برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0.0050 sec