printlogo


کد خبر: 251059تاریخ: 1401/5/3 00:00
مجمع تکواندو و پیغام مهم برای رئیس
ساعی در گوشه شیاپ‌چانگ؟


چند روزی از برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو می‌گذرد ولی هنوز هم مسائلی در این مجمع رخ داده که می‌توان درباره آنها نوشت. مجمعی که پیغام مهمی را به هادی ساعی داده و شاید آینده ریاست رئیس جوان را هم به خطر بیندازد؛ آیا هادی ساعی متوجه این پیغام مهم شد؟ اولین موضوع مهم درباره این مجمع غیبت محمد پولادگر به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش بود. موضوعی که خیلی از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار نگرفت.
پولادگر که خودش سال‌ها ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت در اولین مجمع سالیانه تکواندو در دوره ریاست هادی ساعی غیبت داشت تا اینگونه به نظر بیاید که پولادگر هنوز از مجمع انتخاباتی سال گذشته فدراسیون تکواندو که منجر به کنار رفتنش از ریاست این فدراسیون شد، کینه دارد. به همین دلیل هم سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش در این مجمع حضور داشت. این موضوع مهم یک سؤال مهم‌تر دارد که چرا محمد پولادگر و وزارت ورزش برای مجمع معروف فدراسیون کشتی این تصمیم را نگرفتند؟
مجمع فدراسیون کشتی دو روز بعد از درگیری لفظی پولادگر و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بر سر بودجه کشتی برگزار شد اما پولادگر تصمیم گرفت خودش در آن مجمع حضور داشته باشد و حضورش هم باعث شد تا تنش بین وزارت ورزش و فدراسیون افزایش پیدا کند و آن اتفاقات تلخ رقم بخورد؛ در حالی که می‌شد آن روز هم به جای پولادگر همین آقای سینا کلهر به مجمع کشتی بیاید و تنش به وجود آمده هم کمتر شود.
موضوع مهم دیگر به رابطه اعضای مجمع فدراسیون تکواندو با هادی ساعی برمی‌گردد. شش ماه است که ساعی از مجمع رأی اعتماد گرفته اما هنوز نتوانسته نایب رئیس فدراسیون را با رأی مجمع انتخاب کند. علی خلیلی به عنوان نایب رئیس آقایان، عشرت شاه‌محمدی به عنوان نایب رئیس بانوان، زهرا سروی به عنوان کارشناس خبره و محمد جمشیدی به عنوان خزانه‌دار از سوی ساعی به مجمع معرفی شده بودند اما فقط محمد جمشیدی با کسب ۴۶ رأی به عنوان خزانه‌دار فدراسیون تکواندو معرفی شد و ۳ گزینه دیگر موفق به أخذ رأی لازم نشدند.
در این شش ماه هادی ساعی مشغول به چه کاری بوده که نتوانسته با اعضای مجمعی که به خودش رأی دادند به توافق برسد؟ شاید برکناری مسعود لشگری از دبیری فدراسیون تکواندو نقش مهمی در این ناکامی هادی ساعی داشته اما عجیب است که رئیس فدراسیون تکواندو شش ماه است، فعالیت می‌کند و هنوز نمی‌داند که نظر مجمع درباره انتخاب‌های او چیست؟ اگر می‌دانست خانم عشرت شاه‌محمدی را برای بار دوم به مجمع معرفی نمی‌کرد که او هم رأی نیاورد. تصمیمات مجمع تکواندو عادی نیست و به نظر باید ساعی درباره برخی از تصمیماتش تجدیدنظر کند. به نظر مجمع از شش ماه ریاست ساعی دل خوشی ندارد و رئیس جوان باید در مدیریتش تجدید نظر کند.
 


Page Generated in 0.0061 sec