printlogo


کد خبر: 251045تاریخ: 1401/5/3 00:00
صادقی را بهتر بشناسید...
امیرعلی سوغات ترکیه

ایمان گودرزی
خبرنگار
امیرعلی صادقی وینگر جوان استقلال با دو گلی که برابر فاتح کاراگومروک به ثمر رساند، هواداران و کادرفنی آبی‌ها را به درخشش در لیگ آتی امیدوار کرد. اما ستاره جوان استقلال کیست؟
امیرعلی صادقی متولد سال 1379، پس از درخشش در لیگ جوانان تهران و به ثمر رساندن ۲۳ گل، ضمن کسب آقای گلی نظر کادر فنی تیم بزرگسالان سایپا را به خود جلب کرد و به تمرینات این تیم اضافه شد. قبل از آن او سابقه آقای گلی در دو فصل متوالی لیگ برتر جوانان تهران با ۱۹ و ۲۳ گل زده را نیز داشت. درخشش صادقی در ترکیب سایپا آن هم با دقایق کم بازی باعث شد تا فرهاد مجیدی این ستاره جوان را شناسایی کرده و او را به همراه امیرحسین حسین‌زاده و ابوالفضل جلالی به استقلال بیاورد.
خریدهای جوانی که در ابتدا با انتقاداتی مواجه شدند اما فصل گذشته و عملکرد خیره کننده حسین‌زاده و موفقیت جلالی سبب شد تا همگان مجبور به تحسین خریدهای خوب سرمربی سابق آبی‌ها شوند ولی در این میان به خرید سوم استقلال از سایپا کمتر میدان رسید و اکنون به نظر می‌رسد زمان جبران این مسأله است. او در استقلال فرصت زیادی به دست نیاورد اما هر زمان به میدان آمد نقش مؤثری را در تیم ایفا کرد.
به نحوی که مجموع دقایق حضور این بازیکن در ترکیب استقلالِ فصل گذشته، حتی به عدد 150 هم نمی‌رسد اما این مسأله نیز از انگیزه‌های این بازیکن برای اثبات توانایی‌هایش کم نکرد.
امیرعلی در روزهایی که فرصتی برای حضور در ترکیب استقلال پیدا نمی‌کرد، از سوی مهدی مهدوی‌کیا به اردوی تیم ملی امید دعوت شد و اتفاقاً در دو بازی دوستانه برابر پرسپولیس و گل‌گهر موفق شد دروازه این دو تیم لیگ برتری را به شکل زیبایی باز کند و نوید ظهور یک ستاره جدید را به هواداران تیمش بدهد.
شاگردان ساپینتو که چند روزی است اردوی خود را در ترکیه استارت زده‌اند، روز جمعه در یک بازی تدارکاتی به مصاف فاتح کاراگومروک رفتند و با درخشش قابل توجه ستاره تیمشان به برتری رسیدند. امیرعلی صادقی که به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین مسابقه شده بود، توانست دو مرتبه دروازه تیم آندره‌آ پیرلو را باز کند. حالا و در روزهایی که استقلال دیگر امیرحسین حسین‌زاده را به سبب جدایی و پیوستن به شارلروا در اختیار ندارد، آبی‌ها می‌توانند شاهد ظهور ستاره دیگری نه از تیم دیگر بلکه از دل خود شاگردان ساپینتو باشند.


Page Generated in 0.0036 sec