printlogo


کد خبر: 251038تاریخ: 1401/5/3 00:00
حسین شنانی:
از ذوب آهن جدا شدم که بازی کنم

حسین شنانی، هافبک جدید تیم نفت مسجدسلیمان درباره جدایی‌اش از ذوب آهن می‌گوید: «من یک سال دیگر قرارداد داشتم اما با وجود عملکرد خوب در این تیم خیلی کم به من بازی می‌رسید؛ می‌دانستم اگر بمانم باز هم همین مسأله پیش می‌آید و تصمیم گرفتم تیمم را تغییر بدهم تا شرایط جدیدی داشته باشم. از مسئولان باشگاه ذوب آهن تشکر می‌کنم که خیلی به من لطف داشتند و امیدوارم که آنها هم موفق باشند. آقای تارتار مربی خوب و توانمندی هستند و خوشحالم که توانستم یک سال شاگرد ایشان باشم. کار کردن با آقای تارتار خیلی خوب بود؛ از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه با ذوب‌آهن موفق باشند.»
او از انتخاب جدیدش خیلی راضی به نظر می‌رسد: «من هم چند پیشنهاد داشتم اما زمانی که با آقا رضا مهاجری صحبت کردم تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم و از انتخابم راضی هستم. آقای مهاجری از نظر فنی و اخلاقی قوی هستند و از همکاری با ایشان خیلی خوشحالم. امیدوارم در ادامه بتوانیم کارهای بزرگی با یکدیگر انجام بدهیم. خدا را شکر بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و آقا رضا یک تیم خوب بسته است. شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود؛ ان‌شاءالله بازی‌های دوستانه خوبی هم انجام بدهیم تا بین بچه‌ها هماهنگی ایجاد شود تا با آمادگی کامل وارد مسابقات بشویم.»
شنانی به آینده تیمش بسیار امیدوار است: «شک نکنید با حضور آقای مهاجری و بازیکنانی که ایشان جذب کرده‌اند، امسال به سقوط فکر نمی‌کنیم و همه تیم یکدل هستیم و تلاش‌مان را دو برابر می‌کنیم که به رده‌های بالا دست پیدا کنیم. این تفکر در تیم جا افتاده چون به هیچ وجه در شأن این تیم نیست که گزینه سقوط باشد. شک نکنید امسال با تلاش کادرفنی و بازیکنان به رده‌های بالاتر می‌رسیم.»

 


Page Generated in 0.0042 sec