printlogo


کد خبر: 251031تاریخ: 1401/5/3 00:00
گزارش گاردین از دودستگی در تیم ملی
امیدهای ایران در حال محو شدن

نشریه گاردین به شرایط این روزهای تیم ملی فوتبال ایران، نخستین حریف انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت و نوشت: «بازیکنان ستاره تیم بر سر آینده دراگان اسکوچیچ سرمربی اختلاف دارند و خوشبینی و آمادگی برای قطر را به هم می‌ریزند.»
در ادامه این گزارش آمده است: «بعد از آنکه مشخص شد تیم ملی در نخستین بازی جام جهانی با انگلیس روبه‌رو می‌شود، عنوان یک مقاله در سایت فیفا این بود: «آزمون و طارمی باعث رویاپردازی ایرانی‌ها می‌شوند». تنها چند ماه بعد و با اختلاف نظر مهاجمان ستاره تیم بر سر دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران، این دقیقاً همان آمادگی‌ای نیست که هواداران ایران به عنوان تلاش تیم برای تاریخ‌سازی با پشت سر گذاشتن مرحله گروهی در جام جهانی قطر به آن امیدوار بودند.»
ادامه این گزارش به موضع‌گیری سردار آزمون در حمایت از اسکوچیچ و موضع‌گیری مهدی طارمی و گروهی از بازیکنان علیه اسکوچیچ با انتشار پیام در اینستاگرام اختصاص دارد. این نشریه در ادامه سراغ شایگان بنی سعید، مربی ایرانی شاغل در انگلیس رفته و نظر او را هم درباره اتفاقات اخیر جویا شده است. بنی سعید در این خصوص به گاردین گفت: «این یک معضل بزرگ است. اگر دراگان اسکوچیچ نتواند بازیکنان ایران را متحد کند، آیا آنها می‌توانند با او ادامه دهند؟ این سومین جام جهانی متوالی ما خواهد بود و وقتی قرعه‌کشی را دیدیم خوشبینی زیادی وجود داشت که تیم می‌تواند شانس خوبی برای عبور از گروه داشته باشد. حتی اگر برخی از مردم امریکا و ولز را دست کم گرفته باشند، همه فکر می‌کردند ما می‌توانیم کاری در قطر انجام دهیم. اما اکنون همه ناامید شده‌اند و امید چندانی بین مردم وجود ندارد.»
 


Page Generated in 0.0043 sec