printlogo


کد خبر: 251024تاریخ: 1401/5/3 00:00
پازل مورایس تکمیل می‌شود
برد پرگل سپاهان مقابل داریکا اسپور

سپاهان که برای اردوی آماده‌سازی به ترکیه رفته، عصر دیروز در اولین بازی‌ تدارکاتی‌اش توانست مقابل داریکا اسپور به پیروزی چهار بر صفر برسد. برای سپاهان در این دیدار شهریار مغانلو دو گل و محمد علی‌نژاد و آریا یوسفی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.
شاگردان مورایس پیش از اعزام به اصفهان در دیداری با امیدها و جوانان سپاهان نیز شرکت کرده بودند که این مسابقه نیز با پیروزی تیم بزرگسالان به اتمام رسیده بود.
سپاهان اردوی خود را از چهارشنبه هفته گذشته در استانبول ترکیه آغاز کرده و پیش از بازگشت به تهران در دو دیدار دوستانه دیگر نیز حضور پیدا خواهد کرد.
سپاهان در این دیدار با دو ترکیب متفاوت در دو نیمه به میدان رفت. در نیمه نخست نیما میرزا زاد، رامین رضاییان، محمد دانشگر، محمد نژاد مهدی، امید نورافکن، یاسین سلمانی، محمد کریمی، جلال علی محمدی، محمدرضا حسینی، محمد علی‌نژاد  و شهریار مغانلو به میدان رفتند و در نیمه دوم سایر بازیکنان وارد زمین شدند تا در این دیدار تدارکاتی تمامی بازیکنان حاضر در اردوی طلایی‌پوشان به میدان رفته باشند.
سپاهان در روزهای گذشته مانوئل فرناندز و الویس کامسوبا، دو بازیکن خارجی هم به تیمش اضافه کرده که انتظار می‌رود در بازی‌های بعدی به ترکیب این تیم اضافه شوند و مورایس بتواند ترکیب اصلی‌اش را محک بزند. فرناندز، ملی‌پوش سابق پرتغال بعد از امضای قرارداد با سپاهان پستی اینستاگرامی با پیراهن این تیم منتشر کرد و نوشت: «از امروز بازیکن سپاهان هستم. می‌خواهم به این باشگاه کمک کنم تا به رویاهایش برسد. بزن بریم!»

 


Page Generated in 0.0064 sec