printlogo


کد خبر: 251018تاریخ: 1401/5/3 00:00
پنج نکته از پیروزی تاتنهام در گلاسکو
برای کین باید بانک بزنید!

تاتنهام در بازی دوستانه پیش‌فصل رنجرز را در گلاسیکو 2 بر یک شکست داد. آنتونیو کولاک کروات که در تابستان با 2 میلیون پوند به نایب قهرمان لیگ اروپا آمده گل اول بازی را زد اما هری کین در فاصله شش دقیقه دو گل زد و به پیروزی رسید. 
اسپرز 15 مرداد نخستین بازی‌اش در لیگ برتر را مقابل ساوتهمپتون انجام می‌دهد و قبل از آن با رم ژوزه مورینیو یک بازی تدارکاتی دیگر دارد. این پیروزی پنج نکته در بر داشت:
 
کین فرصت‌طلب و سرحال
شاید علاقه بایرن‌مونیخ برای جذب هری‌کین به‌عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی تجدید شده باشد اما کاپیتان تیم ملی انگلیس در این بازی سرحال، فرصت‌طلب و با تمرکز بود. در نیمه اول با سیو عالی آلن مک گرگور ناکام ماند اما در نیمه دوم کسی جلودارش نبود و دو گل زد. حالا آنتونیو کونته که در اواخر بازی او را با داید اسپنس تعویض کرد، به راحتی از ستاره 28 ساله‌اش چشم نمی‌پوشد. هر که او را می‌خواهد هم باید خیلی تلاش کند هم اینکه بانک بزند!
 
ستاره‌های تازه وارد
کونته تیم قدرتمندی را به زمین فرستاد اما ترجیح داد از هیچ کدام از شش خرید تابستانی‌اش در ترکیب اصلی استفاده نکند. ریچارلیسون، داید اسپنس، ایوان پریشیچ، کلمان لنگله، ایوه بیسوما و فریزر فورستر همه به پایتخت اسکاتلند سفر کردند و قطعاً در آینده فرصت بیشتری به دست می‌آورند.
 بیسوما بین دو نیمه جای رودریگو بنتانکور را گرفت و ریچارلیسون و ایوان پریشیچ بعد از یک ساعت به جای دژان کولوسفسکی و رایان سسنیون به بازی آمدند. اسپنس، لنگله و فورستر هم اواخر مسابقه فرصت بازی پیدا کردند.
 
کولوسفسکی تأثیرگذار
بازیکن تیم ملی سوئد در این مسابقه تأثیرگذار بود و بدشانس بود که نتوانست گل بزند. در پنج دقیقه اول و آخر نیمه اول دو بار مک گرگور او را ناکام گذاشت و بارها جان سوتار، مدافع میزبان را به زحمت انداخت. یک بار هم داور می‌توانست رویش پنالتی اعلام کند که این کار را نکرد.
 
هویبرگ گلزن نیست
گل زدن وظیفه اصلی امیل هویبرگ، هافبک دانمارکی تیم نیست اما او از معدود فرصت‌هایی که به دست می‌آورد هم درست استفاده نمی‌کند. او که فصل قبل سه گل و فصل قبلش دو گل زده بود، در این بازی یک فرصت خوب گلزنی را هدر داد.
 
جو خصمانه برای فورستر
چه کسی فکر می‌کرد جمعیت زیادی در ایبراکس در حضور 19 دقیقه‌ای فریزر فورستر به جای هوگو لوریس او را رها نکنند.
 اما اگر بدانید او پنج سال درخشان در سلتیک داشت برایتان قابل قبول می‌شود که هواداران رنجرز جو خصمانه‌ای در یک بازی پیش‌فصل برای او رقم بزنند. او بین دو نیمه وقتی خودش را گرم می‌کرد، هو شد و وقتی به زمین آمد، برایش صدای سگ در می‌آوردند اما کار خودش را کرد و در فاصله 10 دقیقه به پایان جیمز سندز را از گلزنی باز داشت.
 

Page Generated in 0.0049 sec